English

صدور بیش از ۱۵۰۰ کارت همیار پلیس برای دانش‌آموزان کرمانشاهی

رئیس پلیس راهور کرمانشاه گفت: در نوروز امسال 1560کارت همیار پلیس برای دانش‌آموزان کرمانشاه به‌منظور تأمین امنیت بیشتر راه‌ها صادرشده است.

صدور بیش از 1500 کارت همیار پلیس برای دانش‌آموزان کرمانشاهی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ فضل‌الله شیری ضمن اعلام خبر صدور کارت همیار پلیس برای دانش آموزان کرمانشاهی، ابراز داشت: به‌منظور فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امسال 1560 کارت همیار پلیس برای دانش آموزان کرمانشاهی صادرشده است.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه ضمن بیان این مطلب که کارت همیار پلیس نقش مؤثری در کاهش سوانح رانندگی دارند، خاطرنشان ساخت: حوزه فعالیت همیاران پلیس داخل وسایل نقلیه شخصی در سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری است.

وی ادامه داد: خانواده و مدرسه به‌عنوان دو نهاد اثرگذار در جامعه و با توجه به تأثیر بالای سخنان فرزندان بر روی والدین، این مهم می‌تواند نقش بسزایی درروند فرهنگ‌سازی خانواده نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ایفا کند.

اجرای طرح همیار پلیس

هر پلیس در یک خانواده با اجرای طرح همیار پلیس

شیری با اشاره به اجرای طرح همیار پلیس در سطح مدارس استان کرمانشاه، بیان کرد: طرح همیار پلیس باهدف حضور یک فرد پلیس در هر خانواده، تقویت فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه، نهادینه کردن قانون پذیری برای نسل آینده و بهبود فرهنگ رانندگی دنبال می‌شود.

وی از همکاری همیاران پلیس در ایام نوروز خبر داد و افزود: با افزایش سفرهای نوروزی همیاران پلیس در صورت انجام تخلفاتی نظیر نبستن کمربند ایمنی، مکالمه با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن در زمان‌ رانندگی، سبقت، سرعت غیرمجاز و حرکت نمایشی و مارپیچ به راننده تذکر می‌دهند.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه بیان کرد: علاوه بر طرح همیاران پلیس، آموزش‌هایی در مورد رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح دانشگاه و حوزه علمیه انجام می‌شود و تا دانشجویان به‌عنوان سفیر فرهنگ ترافیک معرفی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه