English

شهردار منطقه سه قم خبرداد:

نصب بیش از ۳۰۰ چادر برای اسکان مسافران نوروزی در بوستان فدک

شهردار منطقه سه قم با اشاره به حجم بالای مسافران نوروزی به استان قم گفت: بیش از 300 تخته چادر برای میزبانی شایسته از مسافران در بوستان فدک قم نصب شده است.

نصب بیش از 300 چادر برای اسکان مسافران نوروزی در بوستان فدک

به گزارش خبرگزاری موج، سیدشمس‌الدین نعمتی در حاشیه بازدید شهردار قم از روند خدمات‌رسانی نوروزی در ستادهای اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین شهرداری منطقه سه، با اشاره به تقویت امکانات و ظرفیت‌های بوستان فدک اظهار کرد: با اختصاص اعتبار ویژه از سوی شهرداری و با استفاده از منابع اعتباری سفر مقام معظم رهبری به استان قم، این بوستان به عنوان یکی از کمپینگ‌های زائر شهر تجهیز شده است.

وی با اشاره به جانمایی مناسب و ویژه این بوستان در ورودی اصلی شهر قم، بیان کرد: نمازخانه‌، سرویس بهداشتی، زمین بازی کودکان، رستوران و فست‌فود، مجتمع خدمات رفاهی و... از جمله امکانات این بوستان است که موجب شده با استقبال ویژه زائرین و مسافرین مواجه شود.

شهردار منطقه سه قم با تاکید بر اینکه 325 سکو برای نصب چادر در این بوستان آماده سازی شده است خاطرنشان کرد: در شب نخستین روز سال شاهد استقبال ویژه زائرین بودیم به طوری که بیش از 500 خودرو در محدوده بوستان توقف کرده و بیش از 300 تخته چادر در محل بوستان نصب شد.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که اطلاع‌رسانی کامل صورت گیرد مردم اقبال خوبی نسبت به حضور در بوستان فدک خواهند داشت بیان کرد: این بوستان در مجاورت عوارضی قم‌تهران می‌تواند یک ظرفیت ویژه برای شهر قم باشد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی