English

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان از ستاد اجرایی خدمات سفر میهمانان نوروزی بازدید کرد

در نخستین ساعات فعالیت رسمی ستاد اجرایی خدمات سفر مسافران نوروزی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در پایگاه‌های اسکان شهرستان خرم آباد، بر نظم، انضباط و خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی تاکید کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان از ستاد اجرایی خدمات سفر میهمانان نوروزی بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ سید احمدعلی موسوی نیا، از ستاد اجرایی خدمات سفر میهمانان نوروزی لرستان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، در نخستین ساعات فعالیت رسمی ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان،سرپرست اداره کل  آموزش و پرورش استان با حضور در پایگاه‌های اسکان شهرستان خرم آباد، بر نظم، انضباط و خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی تاکید کرد.  

موسوی‌نیا، در این بازدید که جمعی از کارکنان ستادی و دست اندرکاران اسکان نیز حضور داشتند؛ افزود:  تکریم ارباب رجوع، تسهیل در فرایند پذیرش و اسکان، خدمات رسانی مطلوب و تامین امنیت و رفاه مسافران از جمله راهبردهایی است که مراکز اسکان مسافران نوروزی باید به آن توجه کنند. 

وی تصریح کرد:  باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود تا مسافران نوروزی در مدت اقامت در استان دغدغه چندانی نداشته باشند و بتوانند با فراغ بال از جاذبه‌های گردشگری لرستان استفاده کنند. 

رضایت خاطر میهمانان نوروزی لرستان جلب شود

سید احمدعلی موسوی‌نیا، تاکید کرد: عوامل اجرایی پایگاه‌های اسکان باید به این نکته توجه کنند که مسافران نوروزی پس از طی مسیر و خستگی راه به مراکز اسکان مراجعه می کنند و باید تلاش شود تا با برخورد خوش و تسهیل در فرایند پذیرش رضایت خاطر آنان جلب شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان بر این نکته تاکید کرد که اولویت خدمات رسانی در مراکز اسکان آموزش و پرورش با فرهنگیان است و باید ضمن توجیه مسافران و برخورد خوش به این مسئله توجه شود.

موسوی نیا در ادامه از نزدیک روند پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی را بررسی کرد و با تعدادی از مهمانان نوروزی به بحث و گفتگو پرداخت و نظر آنان را در خصوص خدمات رسانی پایگاه‌های اسکان جویا شد.

پذیرش مسافران نوروزی لرستان به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در پایان به بازدید محسوس و نامحسوس از مراکز اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و ادامه داد: فرایند پذیرش و اسکان مسافران نوروزی لرستان، به صورت الکترونیکی انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه