English

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خبر داد؛

جان باختن ۹ تن در گیلان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ایمن رانندگی کنید تا سالم بمانید؛ گفت: در طول ایام طرح نوروزی ۹ تن از هموطنان در تعداد ۵ فقره تصادف فوتی جان خود را از دست داده اند.

جان باختن ۹ تن در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  سرهنگ حسین محمد پور گفت: در حال حاضر حجم ورودی استان گیلان از مسیر منجیل به رودبار ترافیک نیمه سنگین گزارش شده که این حجم ورودی از خودرو در ترافیک مسیرهای سراوان به سمت فومن- صومعه سرا؛ سراوان به سمت کوچصفهان و همچنین سنگر به سیاهکل تاثیر گذار بوده است.

ورود ۳۱۵ هزار و ۹۵۴ خودرو در پنج روز گذشته

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر آخرین آمار  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تا دیروز ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۶ بیش از ۳۱۵ هزار و ۹۵۴ خودرو در پنج روز گذشته از طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۲۹ اسفند وارد استان شده اند؛ افزود: این مقدار نسبت با مدت مشابه سال گذشته با  افزایش ۳۲ هزار خودرو ؛  افزایش ۱۱ درصدی داشته است.

یک میلیون و ۹۵۲ هزار و ۶۷۶ نفر مسافر ورودی به گیلان

سرهنگ محمدپور با اعلام اینکه برابر اعلام میراث فرهنگی و گردشگری همچنین مسافر ورودی در طول این ایام بالغ بر یک میلیون و ۹۵۲ هزار و ۶۷۶ نفر بوده؛ بیان داشت: مسافر ورودی استان نیز  با افزایش ۱۶۲ هزار و ۵۳۲ نفری؛ افزایش ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی با تصریح بر اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته تصادف منجر به فوت نداشتیم؛ اظهار داشت: اما در طول این ایام طرح نوروزی ۹ نفر از هموطنان در تعداد ۵ فقره تصادف فوتی جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با سال گذشته ۳ نفر افزایش جان باخته نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: با توجه به اینکه بیشترین علت تصادفات به وقوع پیوسته در مسیرهای جدا نشده بوده ( رفت و برگشتی) توصیه پلیس این است که رانندگان عزیز از عجله و شتاب بی مورد و همچنین سبقت و انحراف به چپ در مسیرهای جاده ای خودداری کرده و ایمن رانندگی کنند تا سالم بمانند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی