English

فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد

خدمت‌رسانی هزار و ۳۷۰ گشت پلیس به شهروندان گیلانی در ایام نوروز

فرمانده انتظامی استان گیلان از خدمت‌رسانی هزار و 370 گشت پلیس به شهروندان گیلانی در ایام نوروز خبر داد.

خدمت‌رسانی هزار و 370 گشت پلیس به شهروندان گیلانی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سردارمحمدرضا اسحاقی در رزمایش نوروزی پلیس با اشاره به خدمت‌رسانی هزار و 370 گشت پلیس به شهروندان گیلانی در ایام نوروز گفت: همه دستگاه های متولی ایمنی و سلامت آحاد جامعه در ایام تعطیلات برای آرامش و آسایش مردم و مسافران نوروزی تلاش می کنند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه دستگاههای متولی سلامت و ایمنی مردم با پیشگیری از حوادث و ناهنجاری ها با خدمات مضاعف مانع تلخکامی مسافران هستند، افزود: خدمات مضاعف دستگاه های متولی سلامت و ایمنی مردم موجب کاهش تلفات و تصادفات جاده ای می شود.

سردار اسحاقی با بیان اینکه جلوگیری از جانباختن هموطنان توفیقی الهی و مضاعف است، بیان داشت: امیدواریم در سال 1397 با جهت گیری مناسب در در بخشهای مختلف شاهد کاهش حوادث جاده ای و حوادث ناشی از رانندگی باشیم.

کاهش 7 درصدی تصدفات در سالهای اخیر

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته شاهد کاهش 7 درصدی تصدفات در سالهای اخیر بوده ایم، اظهار داشت: با مشارکت مردم گیلان که مردمی قانونمدار و با فرهنگ هستند، حوادث کمتر و رو به صفری در سال جدید خواهیم داشت.

رزمایش نوروزی پلیس

همیاران پلیس کمک کار پلیس در کاهش تصادفات

وی با اعلام اینکه همیاران پلیس کمک کار پلیس در کاهش تصادفات و فرهنگ سازی هستند، افزود: علیرغم افزایش خودروها از 7 میلیون به 12 میلیون در سالهای اخیر با حضور و مداخله مردم در فرهنگ سازی شاهد کاهش تصادفات بوده ایم.

سردار اسحاقی با بیان اینکه تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیکی، تلاشی مردم پایه باید باشد، خاطرنشان کرد: امنیت پایدار امنیتی مردم پایه است.

این مقام انتظامی آگاهسازی، آموزش و پیشگیری از حوادث را وظیفه همه دستگاه‌های متولی امنیت برشمرد و اظهار داشت:‌در فروردین ماه 96 با طرح نوروزی پلیس تعداد کشته‌ها در استان 6 نفر کم‌تر از سال 95 بود.  

وی دخالت در حفظ جان مردم را یک توفیق الهی توصیف کرد و بیان داشت: در نوروز سال 97، 7 هزار و 218 نفر از سوی دستگاه‌های مختلف مسئولیت خدمت رسانی به مردم را بر عهده خواهند داشت.  

فعالیت 1370 گشت پلیس برای تامین نظم و امنیت در ایام نوروز

سردار محمدرضا اسحاقی از فعالیت 1370 گشت پلیس برای تامین نظم و امنیت در ایام نوروز خبر داد و افزود: خدمت پلیس به شهروندان در هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود.  

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه مردم در کاهش تصادفات و تلفات نقش دارند، اظهار امیداواری کرد که با رعایت قوانین، مقررات و حق تقدم ها شاهد هیچ حادثه تلخی در سال 1397 نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی