English

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم است

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در رزمایش نوروزی پلیس که با حضور مسئولان استانی و انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم است، افزود: مردم در تعطیلات منازل خود را به امید نیروی انتظامی مقتدر رها کرده و به مسافرت می روند.

نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جبار کوچکی نژاد در رزمایش نوروزی پلیس گفت: نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم است.

 نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش همه جانبه نیروی انتظامی، چهارشنبه آخرسال همه مردم به شادی پرداختند.

برجسته ترین خدمات را نیروی انتظامی به مردم ارائه می دهد

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز هرساله شاهد حضور میلیون ها مسافر در جمع مردم میهمان نواز گیلان هستیم، افزود: در نوروز که همه دستگاههای متولی سلامت و امنیت حضور دارند، برجسته ترین خدمات را نیروی انتظامی به مردم ارائه می دهد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم است، افزود: مردم در تعطیلات منازل خود را به امید نیروی انتظامی مقتدر رها کرده و به مسافرت می روند.

رزمایش نوروزی پلیس گیلان

پلیس در طول مسافرت نیز حافظ جان مردم است

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان پلیس را در طول مسافرت نیز حافظ جان مردم دانسته و بیان داشت: باید شرایطی مهیا شود که مسافران از سفرشان خاطره ای خوش داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید سعی کنیم در خدمت به مردم و ارائه خدمات کارنامه ای ارزنده تری نسبت به گذشته داشته باشیم، اظهار داشت: همه دستگاههای خدمات رسان در تعطیلات نوروزی هدفی جز خدمت به مردم ندارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اعلام اینکه صلابت و امنیت هدف همه دستگاههای خدمات رسان در تعطیلات نوروزی است، خاطرنشان کرد: تامین امنیت مقوله جمعی بوده و همه مردم باید در تحقق آن مشارکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی