English

بزرگترین نگارخانه شهر مشهد افتتاح شد

بزرگترین نگارخانه شهر مشهد با عنوان "نگارخانه شهر" در مشهد گشایش یافت.

بزرگترین نگارخانه شهر مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، بزرگترین نگارخانه شهر مشهد با عنوان "نگارخانه شهر" در مشهد گشایش یافت.

شهردار مشهد در مراسم گشایش این نگارخانه گفت: این گالری به عنوان بزرگترین نگارخانه شهر مشهد به مساحت هزار مترمربع راه اندازی شده است که در چند ماه آینده به یک هزار و 500متر مربع توسعه خواهد یافت.

قاسم تقی زاده خامسی افزود: مجموعه آثار این نمایشگاه به نام حضرت فاطمه زهرا(س) و امام رضا(ع) است و در این نگارخانه آثار فاخربا پیام های معنوی، عرفانی و اخلاقی در معرض دید عموم گذاشته می شود .

او گفت: با افتتاح این گالری قصد نداریم با گالری های خصوصی رقابت کنیم بلکه عملکرد در این مجموعه به گونه ای خواهد بود که دیگر گالری ها نیز بتوانند کار خود را انجام دهند.

بزرگترین نگارخانه شهر مشهد

میدان شهدا بخشی از هویت شهروندان مشهدی است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز  در آیین آغاز به کار این نگارخانه گفت: میدان شهدا بخشی از هویت شهروندان مشهدی است و برپایی این نگارخانه در این مکان نقش بسزایی در فضای فرهنگی و انتقال فرهنگ و هویت به نسل جوان ایفا می‌کند.

محمدرضا حیدری افزود: با توجه به سفر سالانه 27میلیون زائر و گردشگر به مشهد می توان از طریق این نگارخانه با خلق آثار هنری و هویتی، ایرانی اسلامی و ظرفیت های این کلانشهر را به آنها عرضه کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 11 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 18 از آثار هنرمندان شهر در این نگارخانه بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه