English

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

۱۶ هزار نفر از استان گیلان به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: امسال 16 هزار نفر در قالب 300 کاروان از استان گیلان به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند.

 16 هزار نفر از استان گیلان به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سرهنگ عباس بایرامی در جمع خبرنگاران گفت: 16 هزار نفر  از استان گیلان به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند.

با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: به فرموده ایشان دوران دفاع مقدس ثروتی ارزشمند است و راهیان‌ نور ابتکاری نو برای استفاده از این ثروت است.

دستاوردهای راهیان نور سبب تضمین اقتدار کشور می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان دستاوردهای راهیان نور سبب تضمین اقتدار کشور می‌شود گفت: در جنگ ایران و عراق تمام کشورهای استکباری علیه ایران اقدام کردند و راهیان نور سبب نمایش قدرت ایران اسلامی می‌شود.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان راهیان‌نور را بستری برای خودسازی و بازگشت به خویشتن دانست و تصریح کرد: اردوهای راهیان نور سبب آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با نسل دوم و نخست انقلاب می‌شود.

بایرامی اردوهای راهیان نور را پادزهری در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن برشمرد و خاطرنشان کرد: افزایش حس مسئولیت پذیری در نسل جوان و تقویت فرهنگی بومی محلی از دستاوردهای اردوهای راهیان نور است.

وی راهیان نور را الگویی برای پیشرفت در حوزه‌های علم، فرهنگ و صنعت عنوان کرد و اظهار کرد: اردوهای راهیان نور اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشد و سبب تبیین عزت، قدرت و اقتدار ایران اسلامی در مقابل دشمنان می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان اردوهای راهیان نور را کاری فرهنگی دانست و ابراز داشت: اردوهای راهیان نور و یادمان‌های دفاع مقدس کارگاهی عملی برای تربیت انسان است.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا اعتماد به نفس ملت ایران را کاهش دهد عنوان داشت: اردوهای راهیان نور قدرتمندی ایران اسلامی را برای مردم یادآوری می‌کند.

بایرامی با اعلام اینکه قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان از اردیبهشت ماه سال 96 کار خود را آغاز کرده است تصریح کرد: نخستین اعزام اردوهای راهیان نور گیلان به مناطق جنگی "بازی‌دراز" بود.

اردوهای راهیان نور در ایام تابستان در مناطق غرب و شمال غرب

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در ایام تابستان در مناطق غرب و شمال غرب و در فصل زمستان در مناطق جنوب برگزار می‌شود گفت: راهیان نور دانش آموز از مهرماه آغاز شد و 10 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اعزام دانشجویی اردوهای راهیان‌نور در قالب قرارگاه شهید اعلم‌الهدی ابراز داشت: این اردوها از دانشگاه گیلان آغاز شد و در مجموع 2 هزار و 500 دانشجو به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

بایرامی بیشترین میزان اعزام اردو‌های راهیان نور استان گیلان را متعلق به فروردین ماه دانست و گفت: زائران گیلانی که با وسیله نقلیه شخصی می‌روند می‌توانند به اردوگاه شهدای گیلان در کیلومتر 10 جاده خرمشهر مراجعه و اسکان و تغذیه رایگان داشته باشند و همچنین برای هماهنگی می‌توانند با شماره‌های 06134131817، 09118871040 و 09113382286 تماس بگیرند.

مراسم ازدواج یک روج جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری مراسم ازدواج یک روج جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان شهید اعلم‌الهدی افزود: استاندار گیلان و جمعی از مدیران استان در روز 3 اسفند به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال در پادگان شهید حبیب‌الهی و یادمان شهدای بیت‌المقدس اظهار داشت: امسال 16 هزار نفر در قالب 300 کاروان از استان گیلان به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان 15 فروردین را پایان اعزام این دوره از اردوهای راهیان نور دانست و تصریح کرد: بیشترین استقبال از این اردوها مربوط به دانش آموزان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی