English

استاندار خوزستان:

بهترین کمپ وزنه‌برداری کشور و آسیا را در اهواز احداث می کنیم

استاندار خوزستان گفت: به‌زودی اقدامات لازم جهت احداث بهترین کمپ وزنه‌برداری کشور و آسیا در اهواز انجام می شود.

بهترین کمپ وزنه‌برداری کشور و آسیا را در اهواز احداث می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر اظهار کرد: از تمام دست‌اندرکاران برگزاری این رقابت‌ها ازجمله اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، فدراسیون وزنه‌برداری و شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب بابت تلاش‌های بسیاری در برگزاری این رقابت‌ها داشتند تشکر می‌کنم و خدا را شکر همه ازجمله فدراسیون از میزبانی و سطح مسابقات رضایت داشتند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: کلاس‌هایی که در حاشیه این رقابت‌ها برگزار شد نیز برای ما ارزشمند بود که مطمئناً این کلاس‌ها به دانش و توان فنی استان می‌افزاید.

وی ادامه داد: درگذشته بخش عمده‌ای از تیم ملی وزنه‌برداری ایران را خوزستانی‌ها تشکیل می‌دادند اما به دلیل یک سری غفلت‌ها و مشکلات این موضوع به‌تدریج رنگ باخت اما باکار زیرساختی که آغاز کرده‌ایم امیدواریم طی چند سال آینده روند خوب گذشته تکرار شود و بتوانیم شاکله تیم ملی را تشکیل دهیم.

شریعتی گفت: ما امتیاز برگزاری مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر را در اهواز گرفته‌ایم و به همین دلیل تصمیم داریم بهترین کمپ وزنه‌برداری کشور و آسیا را در اهواز احداث کنیم تا برای مسابقات بین‌المللی و اردوهای تیم ملی مشکل خاصی نباشد و به‌زودی نیز اقدامات لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

گفتنی است؛ دیروز(19 اسفند) مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر اهواز با قهرمانی تیم خوزستان به عنوان نماینده ایران  به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه