English

کشف ۴ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در بندرخمیر

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال طی یک هفته اخیر دراین شهرستان خبر داد.

کشف 4 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ رضا علی بخشی از کشف 4 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در بندرخمیر گفت: دراجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش شبانه روزی مأموران در طول یک هفته گذشته 7هزار و 130 ثوب البسه، 259 جفت کفش طبی،4هزار و 28 قوطی انواع نوشیدنی، 55 عدد انواع ظروف شیشه ای و 20 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان 4 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود:در این راستا تعداد پنج دستگاه خودروسنگین و تعداد هشت دستگاه خودرو سبک توقیف و روانه پارکینگ شده و تعداد 12 نفر نیز در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بندر خمیر از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده ویا اطلاع از دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را سریعا با مرکز فوریتهای پلیسی 110اطلاع داده و با همکاری صمیمانه در جهت ساختن جامعه ای امن و سالم و پاک برای خود و فرزندانمان و ایجاد فضای کار و اشتغال و تولید و پیشگیری از ضربه اقتصادی به کشور، پلیس را یاری و همراهی نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه