English

فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر:

کشف هرویین جاسازی شده در شکم چهارتبعه خارجی در بندرخمیر

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از کشف 4 کیلو هرویین جاسازی شده در بدن 4 تبعه بیگانه دراین شهرستان خبر داد.

کشف هرویین جاسازی شده در شکم چهارتبعه خارجی در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ رضا علی بخشی با اشاره به کشف هرویین جاسازی شده در شکم چهارتبعه خارجی در بندرخمیر، گفت: ماموران انتظامی شهرستان در ادامه طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتی و حین گشت زنی در محور "کهورستان" به یک دستگاه خودرو سمند حامل 4 نفر اتباع بیگانه که بعنوان مسافر درون خودرو بودند مشکوک شدند.

جاسازی 4 کلیو هروئین در معده با بلعیدن

وی افزود : ماموران بلافاصله خودرو را متوقف و با توجه به استرس و پاسخ های ضدونقیض، متهمان را مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی بدنی از این افراد 4 کیلوگرم هرویین که در معده خود بصورت بلعی جاسازی کرده بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی بندرخمیر بیان کرد: در این رابطه خودرو به پارکینگ منتقل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف4

فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان ،از عموم مردم شهروندان خواست در صورت مشاهده ویا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را سریعا از طریق تلفن فوریتهای پلیسی 110اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه