English

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان:

دستگیری عاملان شهادت شهید احمدی در بندرعباس

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از شناسایی ودستگیری عاملان شهادت ستواندوم "حسین احمدی" خبر داد.

دستگیری عاملان شهادت شهید احمدی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج،سرهنگ علی اصغر عبادی نیک از شناسایی ودستگیری عاملان شهادت ستوان دوم حسین احمدی گفت: در پی به شهادت رسیدن شهید احمدی از کارکنان ایست و بازرسی شهید " میرزایی " بندرعباس در سال 93 و متواری شدن عاملان شهادت ، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : با انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد متهمان که غیر بومی بودند از آن زمان به دلیل ترس از شناسایی و دستگیری به استان هرمزگان تردد نداشته تا اینکه در 27 بهمن ماه به همراه 4 تن از همدستانشان برای معامله مواد مخدر با حضور در استان در محوطه کارگاهی در اطراف بندرعباس ساکن شده اند.

دستگیری 5 نفر از متهمین

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان اظهارداشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفاء متهمان اعزام و طی عملیات ضربتی هر 5 نفر را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهمان با جو سازی خود را کارگر ساختمانی معرفی و سعی در انحراف ذهن ماموران داشتند که در نهایت 2 تن از آنان به بزه انتسابی و به شهادت رساندن ستواندوم "حسین احمدی" اعتراف کردند .

سرهنگ عبادی نیک اظهار داشت: متهمان در اعترافات خود اقرار کردند که در زمان به شهادت رساندن شهید احمدی ، حامل 98 کیلو مواد مخدر و مقداری کالای قاچاق بودند که به همین خاطر با شهید احمدی درگیر و وی را به شهادت رسانده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه