English

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان:

عاملان انتشار مطالب و کلیپ های غیر اخلاقی در فضای مجازی دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از شناسایی و دستگیری 3 نفر از عاملان انتشار مطالب و تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی خبر داد.

عاملان انتشار مطالب و کلیپ های غیر اخلاقی در فضای مجازی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، "سرهنگ علی اصغر عبادی نیک " بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت و انتشار تصاویر ، مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی توسط افراد ناشناس، موضوع بصورت ویژه در دستور کارمأموران قرار گرفت.

وی افزود : پس از انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و رصد فضای مجازی، 3 متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی با انجام چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف سطح شهر بندرعباس مجرمان دستگیر که ضمن اعتراف به بزه های انتسابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان تصریح کرد: با این اقدام ضربتی و هوشیارانه ماموران تعداد 4 کانال فعال در امر تهیه و انتشار موارد غیر اخلاقی و مستهجن با بیش از هزاران عضو و حاوی بیش از هزار کلیپ و تصاویر مبتذل و مستهجن، از فضای مجازی پاکسازی و به فعالیت های مجرمانه و غیراخلاقی آنان پایان داده شد. 

سرهنگ عبادی نیک در پایان ضمن تشکر از هوشیاری ،احساس مسئولیت ، همکاری و مشارکت خوب مردمی با پلیس در برخورد با عاملان اشاعه فساد و فحشاء در جامعه ،اذعان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با استفاده از ظرفیت های موجود و رصد شبانه روزی فضای مجازی با جدیت و قاطعیت، با افرادی که با اقدامات غیر اخلاقی و انتشار تصاویر، ویدئو کلیپ و مطالب نامتعارف سعی در اشاعه فساد و کمک به دشمنان اسلام در جهت ایجاد انحرافات اخلاقی جوانان و نوجوانان و ابتذال خانواده ها دارند، برخورد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه