English

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

حقوق و مزایای کارگران و کارکنان به موقع پرداخت شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان توجه شود و تمامی دست اندرکاران بسیج شوند تا مطالبات این عزیزان به موقع پرداخت شود.

حقوق  و مزایای کارگران و کارکنان به موقع پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: باید به پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان توجه شود و تمامی دست اندرکاران بسیج شوند تا مطالبات این عزیزان به موقع پرداخت شود.

وی افزود: لایحه کمک به دانش آموزان بی بضاعت که همه ساله در چنین ایامی به شورا ارسال می شد مورد پیگیری قرار بگیرد و چنانچه قصد بر کمکی به این عزیزان هست با کمبود زمان در اجرا مواجه نشویم.

نصر اصفهانی گفت: به پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان توجه شود و تمامی دست اندرکاران بسیج شوند تا مطالبات این عزیزان به موقع پرداخت شود.

پرداخت حقوق کارگران

وی ادامه داد: مطالبات پیمانکاران در پایان سال مورد التفات قرار بگیرد و چنانچه امکان پرداخت کلی آن وجود ندارد، حداقل بخشی از این مطالبات پرداخت شود تا آنها نیز بتوانند حقوق و مزایای کارگران و کارکنانشان را پرداخت کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد مسافران نوروزی تاکید کرد: امیدواریم برنامه ریزی این عزیزان منجر به میزبانی مطلوب و مناسبی که در شأن اصفهان و مردم عزیز آن است شود و میهمانان گرامی ما خاطرات خوبی را از سفر به اصفهان در حافظه خودشان ثبت کنند و این خاطرات دل انگیز زمینه سفرهای بعدی را برای خودشان و دیگران رقم بزند و قطعاً یکی از مأموریت این ستاد برد نمودن و جلا دادن دارایی های ارزشمند مادی و معنوی شهر اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی