English

نایب رئیس شورای شهر اصفهان:

طرح زوج و فرد از مبدأ در اصفهان اجرایی شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دلیل آلودگی هوا گفت: به نظر می رسد در چنین روزهایی حجم تردد مسافران کاهش می یابد اما لازم است طرح زوج و فرد از مبدا اجرایی شود.

طرح زوج و فرد از مبدأ در اصفهان اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) به تمامی مسیحیان اصفهان و میلاد امام حسن عسکری(ع) بیان کرد: این مناسبات نشان دهنده لزوم توجه به ارتباط میان ادیان توحیدی است و امیدوارم استحکام بین ادیان الهی روزبه روز در کشور گسترده تر شود.

وی در مورد روز ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی، گفت: امیدواریم با هوشیاری و برنامه ریزی همه دست اندرکاران نقاط ضعف این موضوع رفع و نقاط قوت افزایش یابد تا ارتقا امداد رسانی را شاهد باشیم، به این موضوع باید بیش از پیش توجه شود تا علاوه بر رفع مشکلات خود به دیگران هم کمک کنیم.

نصر اصفهانی پیرامون تعطیلی مدارس در روزهای گذشته به دلیل آلودگی هوا اظهار داشت: به نظر می رسد در چنین روزهایی حجم تردد مسافران کاهش می یابد اما لازم است طرح زوج و فرد از مبدا اجرایی شود.

وی افزود: این درحالی است که در سه روز تعطیلی نزدیک به سه هزار سرویس مدرسه فعالیت نکردند اما هنوز آماری در دست نیست که آیا با تعطیلی مدارس حجم تردد ها کاهش یافته یا فرصت خوبی برای تفریح دانش آموزان پیدا شده است.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان بیان کرد: با توجه به اینکه دود ناشی از تردد وسایل نقلیه سنگین مستقیما وارد حلق و ریه های شهروندان می شود، درخواست داریم تا وسایل نقلیه سنگینی که آلودگی های شدیدی دارند را کنترل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه