English

تجلیل از پیشکسوتان ورزش همگانی مشهد

از بنیانگذاران ورزش صبحگاهی با حضور جمعی از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تجلیل شد.

تجلیل از پیشکسوتان ورزش همگانی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، صبح امروز از بنیانگذاران ورزش صبحگاهی با حضور جمعی از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تجلیل شد.

همزمان با سومین سالروز درگذشت یکی از بنیانگذاران ورزش صبحگاهی مشهد و کشور مراسم تجلیل از این شخصیت ورزشی با حضور جمعی از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، شورای شهر و ورزشکاران امروز صبح در پارک ملت مشهد برگزار شد.

مسئول کمیته ورزش صبحگاهی هیات ورزشهای همگانی خراسان رضوی گفت: این مراسم با حضور ایستگاه های مختلف ورزش صبحگاهی شهر مشهد و حدود 900 نفر از شهروندان در محل ایستگاه پیشگامان ورزش صبحگاهی برگزار شد.

ورزش صبحگاهی

حسن شفیعی افزود: شادروان ابوالحسن معدلی سال 1358 با همکاری اساتیدی همچون دکتره قره، باغبانباشی و صابری و تعدادی از ورزشکاران آن زمان ورزش همگانی را پایه گذاری کرد.آن مرحوم به عنوان مربی و داور بین‌المللی پیاده ‌روی، سرداور مسابقات پیاده ‌روی آسیایی 2004 و داور مسابقات قهرمانی کشور در رشته دو و میدانی به مدت 35 سال به عنوان مربی صبحگاهی در پارک ملت فعالیت می کرد.

ابوالحسن معدلی مقام‌ قهرمانی کشور را نیز در رشته‌های 110 متر با مانع و 400 متر با مانع را در کارنامه افتخارات ورزشی خود ثبت کرده بود. وی پنجم اسفند 1393 از دنیا رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی