English

معاون راهداری استان اصفهان خبر داد

فروش ۱۲۰۰ بلیت سفرهای نوروزی در اصفهان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: تا اوایل هفته گذشته هزار و 200 بلیت فروخته شده که امسال افزایش قیمت بلیت نخواهیم داشت.

فروش 1200 بلیت سفرهای نوروزی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا جعفری در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان گفت: در بخش حمل و نقل جاده‌ای 135 شرکت حمل و نقل جاده‌ای از تاریخ 17 بهمن بلیت‌فروشی را آغاز کرده‌اند که زمان آن نسبت به مشابه سال‌های گذشته چند روز زودتر است؛ تا اوایل هفته گذشته هزار و 200 بلیت فروخته شده است.

با کمبود مسافر مواجه هستیم

وی افزود: برخلاف سنوات گذشته با کمبود مسافر مواجه هستیم در حالی که در سال‌های دور با مازاد مسافر رو به رو بودیم، اما معضلی که داریم با توجه به دلایل مختلف مثل مشکلات اقتصادی مسافران مشکلاتی مثل هزینه‌های گران خدمات درون شهری در مقاصد دارند که باعث شده تا مسافران از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کمتری داشته باشند.

اطلاع‌رسانی در مورد مکان‌های گردشگری صورت گیرد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: پیشنهاد داریم دستگاه‌های اجرایی مرتبط اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری تور گردشگری در شهرهای استان اصفهان کنند تا هم از وسایل نقلیه شخصی استفاده شود و هم اطلاع‌رسانی در مورد مکان‌های گردشگری صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه