English

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد

لزوم کیفی سازی در صنایع تبدیلی و بسته بندی

باید در کیفی سازی صنایع تبدیلی و بسته بندی از علوم و فنون بروز استفاده کنیم.

لزوم کیفی سازی در صنایع تبدیلی و بسته بندی

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، "کریم مهری" با اعلام این مطلب در جلسه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ظرفیت صنایع تبدیلی و فرآوری در استان رو به اشباع است که باید در کیفی سازی صنایع تبدیلی و بسته بندی از علوم و فنون بروز استفاده و از احداث واحدهای جدید و اتلاف منابع خودداری کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: متاسفانه تشکل ها و اتحادیه های کشاورزی بدور از رسالت و وظیفه تعریف شده در اساسنامه تعاونی فعالیت می کنند که نقش مهمی در حل مشکلات تولیدکنندگان نمی توانند ایفا نمایند و اگر هم نقشی داشته باشند چندان چشمگیر نیست.

فعالیت تشکل ها ساماندهی شود

مهری تاکید کرد: معاونت های بهبود تولیدات دامی و گیاهی و مدیریت تعاون روستایی مکلف هستند فعالیت تشکلهای زیر بخش را ساماندهی نمایند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما از تمام پیشنهادات و انتقادات سازنده در راستای کاهش زمان پاسخگویی ادارات به تقاضای ارباب رجوع استقبال می کنیم.

ضرورت حفاظت از منابع تولید خاک ، آب و جنگل

وی خاطرنشان ساخت: همواره باید از منابع تولید خاک و آب و جنگل حفاظت نماییم تا در آینده در تامین امنیت غذایی و آب شرب مورد نیاز مردم استان و کشور دچار مشکل نشویم و این مهم را در هفته آتی که رویداد هفته منابع طبیعی و درختکاری است تبلیغ نماییم. 

مهری در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: ضروریست که باغداران از مراکز دارای شناسنامه، نهال خریداری کنند که نهال های فروخته شده با ضمانت ارائه می گردند و فروشنده در مسئولیت های تعریف شده در فروش نهال متعهد و پاسخگو است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه