English

امام جمعه کبگیان:

انقلاب اسلامی ظلم‌ ستیزی را به جهانیان دیکته کرد

امام جمعه کبگیان با بیان اینکه 22 بهمن‌ماه روز عزت ملت ایران است، گفت: انقلاب اسلامی با بر هم زدن معادلات جهانی مستکبران شرق و غرب توانست بیداری اسلامی و ظلم ستیزی و براندازی طاغوت را به جهانیان دیکته کند.

انقلاب اسلامی ظلم‌ ستیزی را به جهانیان دیکته کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته شهر کبگیان ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: گاهی نهیب زدن بر کسی که بیراهه می‌رود و به مصلحت او و جامعه است نشانه تقواست. و از خصلتهای بارز انسان مومن، صبر دربلاست.

وحدانی‌فر با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با همافران ارتش که ۱۹ بهمن هر سال برگزار می‌شود گفت: از مهمترین نکات راهبردی این دیدار می‌توان به بیانات معظم له در تبیین اهداف دشمن برای جلوگیری از استقرار و استقلال جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: پول دادن به متفکرنماها و قلم زدن‌های قلمزن مزدور در سایه استفاده از فضای مجازی برای ضربه زدن و براندازی نظام است.

وی گفت: نگرانی مقام معظم رهبری از برخورد با کارگزاران حکومتی فاسد در خاستگاه مردم است که باید با شدت عمل بیشتر صورت گیرد.

امام جمعه کبگیان مبارزه با تبعیض، فساد و اجرای عدالت اجتماعی با برداشتن فاصله طبقاتی در مبارزه با ظلم راحرف دل ملت دانست و گفت: چون انقلاب اسلامی با قبل قابل قیاس نیست سخت است اما می‌توان با جدیت و پیگیری سه قوه این موضوع را حل و فصل کرد.

امام جمعه کبگیان با اشاره به فرا رسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن روز عزت و آقایی ملت ایران است زیرا انقلاب اسلامی با بر هم زدن معادلات جهانی مستکبران شرق و غرب توانست بیداری اسلامی و ظلم ستیزی و براندازی طاغوت را به جهانیان دیکته کند و دنیا به این نتیجه رسیده که بدون جمهوری اسلامی ایران کاری از پیش نخواهد برد و این از برکات حضور متحد و یکپارچه مردم با تبعیت از ولایت است.

خطیب جمعه کبگیان با تشکر از واکنش ریاست محترم جمهوری در موزه دفاع مقدس در برابر گفته‌های دشمن گفت: دشمن تلاش می‌کند که بعد از برجام و تخریب راکتورهای هسته‌ای به بهانه خطر موشک‌های ایران میزگردهای دیگر راه‌اندازی کند و ما را با آمریکا و حکومت آل سعود بر سر یک میز بنشاند که کور خوانده است.

وحدانی‌فر تصریح کرد: تلاش دشمن در این است که در توهماتش با برنامه ریزی در سفر آقای مکرون به کشورمان با ترتیب ملاقات با مسؤولان در میزگردی با حضور آمریکای حیله‌گر و آل سعود خائن برنامه موشکی سالم ما را به بهانه‌های واهی خدشه دار کرده و هویت دفاعی ما را مورد هجمه قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه