English

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچ خان:

۱۰۰ درصد کارکنان کارخانه تولید شکر قهوه ای بومی هستند/کارخانه تولید شکر قهوه ای در جهت اشتغال پایدار

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان گفت: ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ۳۰ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻭ ۱۵ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺼﻠﯽ ﺍﺷﺘﻐﺎﻝ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﮐﺮﺩﻩ که ۱۰۰درصد آنها بومی هستند.

100 درصد کارکنان کارخانه تولید شکر قهوه ای بومی هستند/کارخانه تولید شکر قهوه ای در جهت اشتغال پایدار

ستار شکیبا در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان، عنوان کرد: با افتتاح ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ تولید شکر قهوه ای ﺑﺮﺍﯼ ۳۰ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻭ ۱۵ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺼﻠﯽ ﺍﺷﺘﻐﺎﻝ ﺍﯾﺠﺎﺩ شده که ۱۰۰درصد آنها بومی هستند.

شکیبا با تأکید بر سرمایه گذاری در صنایع پایین دست اظهار کرد: سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی به منظور ایجاد ارزش افزوده و درآمد و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در منطقه و در تأمین نیاز کشور و خروج از وابستگی به واردات شکر قهوه ای بوده و مهمترین دلیل احداث این کارخانه در سال ۹۲ نیز است.

وی ادامه داد: با ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍینکه ﮐﺸﻮﺭ ﻫﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺷﮑﺮ قهوه ای ﭘﯿﺸﺮﻭ ﺍﺳﺖ، ﻣﻬﻨﺪﺱ ﻣﺸﺎﻭﺭ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷﺪ ﻭ ﺍﺣﺪﺍﺙ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﺎﻥ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﻣﻘﺎﻭﻣﺘﯽ ﺍﺳﺖ.

ﺷﮑﯿﺒﺎ ﺑﺎ اشاره به ﺍینکه ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ ﺍﺯ ﺳﻪ ﺧﻂ ﺑﺴﺘﻪﺑﻨﺪﯼ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻭ ﺁﺯﻣﺎﯾﺸﮕﺎﻩ ﻣﺠﻬﺰ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﮐﯿﻔﯽ ﺑﻬﺮﻩﻣﻨﺪ ﺍﺳﺖ، یادآور شد : ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ تولید شکر قهوه ای ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﺣﺖ ۲ ﻫﺰﺍﺭ ﻭ ۵۰۰ ﻣﺘﺮ و با زیربنای نزدیک به  ۲ ﻫﺰﺍﺭ ﻭ ۱۰۰ ﻣﺘﺮ ﺍﺣﺪﺍﺙ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

وی با بیان اینکه کارخانه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال ایجاد شده است، تصریح کرد: این کارخانه می تواند تا حدودی نیازهای کشور را تأمین کرده و در صورت اخذ مجوز اقدام به صادرات نیز خواهیم کرد.

شکیبا با بیان اینکه ۹۰درصد تجهیزات مورد استفاده در کارخانه به دست صنعتگران این مرز و بوم بوده است، عنوان کرد: در سال ۹۳ پس از تأیید نقص های ساخت تجهیزات از صنعت گران سراسر کشور دعوت شد تا این تجهیزات را ساخته و رفع نقص کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات صرف شده در کارخانه ۲۰میلیارد تومان بوده است، گفت: هزینه چنین کارخانه ای بیش از ۵۰میلیارد تومان بوده و با استفاده از زیرساخت های شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان توانستیم این اعتبارات را ۳۰میلیارد کاهش دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه