English

شهردار اصفهان:

تک تک شهروندان برای کاهش آلاینده ها مسوول هستند

شهردار اصفهان گفت: تک تک شهروندان برای کاهش آلاینده ها مسوول هستند و شهرداری در این خصوص وظیفه سنگینی دارد به همین منظور مدیریت جدید شهری سعی دارد تا برای کاهش آلودگی هوا گام های اساسی بردارد.

تک تک شهروندان برای کاهش آلاینده ها مسوول هستند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: برای کاهش آلاینده ها تک تک شهروندان مسوول هستند و شهرداری در این خصوص وظیفه سنگینی دارد به همین منظور مدیریت جدید شهری سعی دارد تا برای کاهش آلودگی هوا گام های اساسی بردارد.

وی از راه اندازی مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای شهر در آینده نزدیک خبر داد و اذعان داشت: این مرکز به منظور اندازه گیری میزان آلاینده های هوای شهر ایستگاه های پایش هوا راه اندازی شده است.

شهردار اصفهان با تاکید بر این که لازم است برای  کاهش آلودگی هوا فرهنگسازی شود تصریح کرد:  زیرساخت های دوچرخه سواری در شهر باید فراهم شود و طرح های ترافیکی ، اصلاح معابر و توسعه حمل و نقل عمومی نیز باید صورت گیرد همچنین لازم است شهروندان از مترو به عنوان  وسیله حمل و نقل پاک استفاده کنند تا هوای شهر اصفهان از این وضعیت بحرانی نجات یابد.

اجرای  ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نقاط مختلف شهر

وی با اشاره به این که در ایام الله دهه فجر  ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نقاط مختلف شهر در حال برگزاری  است ادامه داد: شهرداری اصفهان به دنبال نشاط و شادی در شهر است و در همین راستا جشن هایی به مناسبت ایام الله دهه فجر تمام مناطق شهر در حال برگزاری است.

رونمایی از دوچرخه برقی

احداث خیابان صاحب روضات در منطقه یک

وی به احداث خیابان صاحب روضات به طول ۷۰۰ متر  و با هزینه ۹۲ میلیارد تومان در منطقه یک اشاره و بیان کرد:  به طور حتم این خیابان، تردد را برای مردم منطقه یک هموار و باعث کاهش بار ترافیکی می شود.

نوروزی اضافه کرد:پارک محلی سپهر در خیابان صائب در راستای ارتقا کیفی محلات و افزایش نشاط اجتماعی در فضایی به مساحت 4 هزار و 800متر مربع با هزینه ۲۰۹ میلیارد ریال در اختیار شهروندان منطقه یک قرار گرفت.

گفتنی است شهردار اصفهان در راستای کاهش آلاینده ها در سطح شهر اصفهان، از دوچرخه و موتورهای برقی در گذر فرهنگی چهارباغ نیز رونمایی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه