English

تجدید بیعت شهردار اصفهان با آرمان های انقلاب

شهردار اصفهان با حضور در گلستان شهدا با گلباران تمثال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با آرمان های امام خمینی (ره)، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرد.

تجدید بیعت شهردار اصفهان با آرمان های انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی پس از تجدید بیعت با آرمان های انقلاب  در گلستان شهدا به همراه امام جمعه اصفهان و مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان از روند احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا بازدید و روند عملیات اجرایی آن را جویا شد.

در جریان این بازدید آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نکات مورد توجه جهت احداث این سالن را مطرح و با شهردار اصفهان در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بازدید شهردار و نماینده ولی فقیه از مجتمع گلستان شهدا

قدرت الله نوروزی در بخش دیگری از برنامه های خود امروز با حضور در تخت فولاد اصفهان بر مزار شهدایی که در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در اصفهان نقش داشتند نیز حاضر و فاتحه ای برای این بزرگواران قرائت و بیان کرد خون های زیادی از سال 57 تاکنون برای پایداری شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ریخته شده است و این شهدا نقش مهم و اساسی بر عهده دارند که باید همواره یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

شهردار اصفهان همچنین با حضور در کنار مزار شهدای دفاع مقدس در گلستان شهدا و ادای احترام به آنان بر مزار شهدایی چون شهید خرازی و کاظمی نیز حاضر و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه