English

شهردار اصفهان:

حرکت به سمت شهر هوشمند امری مهم و ضروری است

شهردار اصفهان درجلسه شورای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: حرکت به سمت شهر هوشمند امری مهم و ضروری است.

حرکت به سمت شهر هوشمند امری مهم و ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی جلسه شورای سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با تاکید بر شهر هوشمند اظهار کرد: باید برای این موضوع طی سالهای گذشته برنامه ریزی هایی لازم صورت می پذیرفت اما برای سال جدید این موضوع دیده شده است.

وی با اشاره به یکپارچه سازی داده ها تصریح کرد: این موضوع مهمی است چرا که هدفمان کاهش وابستگی سازمان فاوا به خدمات بیرون سازمان است که باید قطع شود.

لزوم حرکت سازمان فاوا به سمت درآمد زایی

شهردار اصفهان ادامه داد: انتظارمان این است در سال آینده علاوه بر ارائه خدمات؛ فاوا به یک سازمان درآمد زا تبدیل شود نه اینکه طلب ها از گذشته روی هم انباشته شود.

سازمان فاوا

نوروزی همچنین بر لزوم پرهیز از موازی کاری در دستگاه های مختلف شهرداری اشاره و گفت: اراده فاوا می طلبد تمام خدمات این سازمان به صورت متمرکز انجام شود تا از موازی کاری در سازمان های دیگر جلوگیری شود.

گفتنی است؛ درجلسه شورای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با حضور شهردار اصفهان علاوه بر ارائه گزارشی از اقدامات سازمان فاوا در سال های گذشته و سال جاری، گزارشی نیز از اهم برنامه ها و سیاست های مصوب سازمان شورای عالی برنامه ریزی این سازمان برای سال 97 ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه