English

شهردار اصفهان:

شهر اصفهان با مشارکت و احساس مسئولیت همگانی شاداب و سر زنده می شود

شهردار اصفهان گفت: امیداست با پشتوانه و مشارکت و احساس مسئولیت همگانی در تمام بخش ها بتوانیم شاهد شهری پویا، شاداب و سر زنده باشیم.

شهر اصفهان با مشارکت و احساس مسئولیت همگانی شاداب و سر زنده می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، قدرت الله نوروزی ضمن تبریک پیروزی انقلاب تصریح کرد: 39 سال پیش مردم اصفهان در میدانی مانند میدان امام حسین (ع) و خیابان های اطراف برای شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به میدان آمدند و توانستند با شعارهای خود نظامی را تغییر داده و نظام جمهوری اسلامی را جایگزین کنند.

برای تحقق انقلاب اسلامی راهی طی شده که معطر به خون شهداست

وی با بیان این که خون های زیادی از سال 57 تاکنون برای پایداری شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ریخته شده است و برای تحقق انقلاب اسلامی راهی طی شده که معطر به خون شهداست و در قانون اساسی اجازه داده نشده تا به بهانه استقلال، آزادی های مشروع مردم گرفته شود اذعان داشت: همچنین اجازه نداده ایم تا در سایه آزادی، استقلال کشور آسیب ببیند و دو واژه استقلال و آزادی ملازمه داشته و تاکنون نیز برای رعایت هر دو مردم تلاش های بسیاری انجام داده اند.

اصفهان- شهردار 2

نوروزی اضافه کرد: امیدواریم در این سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و برابری و برادری را محکمتر از گذشته ادامه داده و شاهد تحقق آرمان های ملت ایران باشیم.

اجازه نداده ایم در سایه آزادی، استقلال کشور آسیب ببیند

شهردار اصفهان با بیان اینکه مجموعه شهرداری اصفهان با خدمات رسانی مناسب به شهروندان در راستای تحقق آرمان های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد، افزود: تمام پرسنل شهرداری برای تحقق و استمرار این نظام در تمام صحنه ها حضور داشته و با تمام همت خویش برای جلب رضایت مردم تمام تلاش خود را انجام می دهند.

نوروزی گفت: امیدواریم با پشتوانه و مشارکت و احساس مسئولیت همگانی در تمام بخش ها بتوانیم شاهد شهری پویا، شاداب و سر زنده باشیم.     

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه