English

استاندار کرمانشاه:

یادمان‌ها، فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه می‌دارند

استاندار کرمانشاه در آیین افتتاحیه و طرح توسعه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در یادمان مرصاد گفت: یادمان‌ها، فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه می‌دارند.

یادمان‌ها، فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه می‌دارند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند ضمن بیان این مهم که فرهنگ ایثار و شهادت با تداوم یادمان‌ها و حفظ ارزش‌های والای شهادت، در بین نسل جوان بیشتر نهادینه می‌شود، ابراز داشت فرهنگ ایثار و شهادت در کرمانشاه و جای‌جای مناطق جنگی کشور که هشت سال در مقابل بزرگ‌ترین قدرت‌ها ایستادگی کردند، همواره زنده و پاینده است و تداوم و افتتاح چنین یادمان‌هایی قطعاً اهمیت این مهم را صدچندان خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه در آیین افتتاحیه و طرح توسعه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در یادمان مرصاد افزود: یادمان‌ها، فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه می‌دارند و  یادمان مرصاد یادگار امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی است.

وی گفت: یادمان‌ها بسیار باارزش‌اند تا فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه‌داریم و توسعه دهیم.

وی بیان داشت: نسل امروز در مورد دوران دفاع مقدس ابهامات و سؤالاتی دارد که این مراکز فرهنگی دفاع مقدس در صورت غنی بودن ازنظر اطلاعات و اسناد تاریخی، می‌تواند پاسخگوی سؤالات نسل امروز باشد.

رئیس جمهور در افتتاح 10 مرکز فرهنگی

افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کرمانشاه و 9 استان کشور به‌طور هم‌زمان

گفتنی است که با حضور رئیس‌جمهور و در مراسمی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در 9 استان کشور و کرمانشاه به‌طور هم‌زمان افتتاح شد.

بر پایه این گزارش، رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانس 10 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را به‌طور هم‌زمان در 10 استان کشور افتتاح کرد.

دکتر حسن روحانی دراین‌ارتباط ویدئوکنفرانس ، مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را در استان‌های فارس، سمنان، یزد،‌اصفهان، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و مازندران، افتتاح کرد.

بازوند، استاندار کرمانشاه نیز با حضور در یادمان شهدای مرصاد در آیین طرح توسعه مرکز فرهنگی مرصاد شرکت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه