English

جبار کوچکی نژاد:

ساختار صندوق ذخیره فرهنگیان باید تغییر کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساختار صندوق ذخیره فرهنگیان باید تغییر کند، افزود: با تغییر این ساختار حکومت برخی از افراد در این صندوق از بین می‌رود؛ این صندوق باید سالیانه بیلان کار ارائه دهد تا فرهنگیان بتوانند از سرمایه‌گذارهایی که انجام داده‌اند و نتایج آن آگاه شوند.

ساختار صندوق ذخیره فرهنگیان باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر تغییر ساختار صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به سهم فرهنگیان از بانک سرمایه، گفت: 40 درصد سهام این بانک به فرهنگیان اختصاص دارد؛ این در صورتی است که فرهنگیان نمی‌توانند این سهام و یا سودی از آن را دریافت کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس

طلب نداشتن فرهنگیان از بانک سرمایه کاملا غیرواقعی و اشتباه است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ادعایی که برخی از مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص طلب نداشتن فرهنگیان از بانک سرمایه کاملا غیرواقعی و اشتباه است؛ چرا در ابتدا همین مدیران مطرح کردند که بانک سرمایه ارتباطی با صندوق ذخیره فرهنگیان ندارد؟ و پس از اینکه متوجه شدند نمی‌توانند این ارتباط را انکار کنند با بیان این ادعاها سعی می‌کنند کوتاهی خود را توجیه کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان هرگونه اظهار نظری مبنی بر اینکه این صندوق و بانک سرمایه به فرهنگیان منفعت و سود می‌رساند را در عمل نشان دهند؛ فرهنگیان پول زیادی را به صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت کرده‌اند باید دید آیا منفعتی به فرهنگیان رسیده است؟

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه ساختار صندوق ذخیره فرهنگیان باید تغییر کند، افزود: با تغییر این ساختار حکومت برخی از افراد در این صندوق از بین می‌رود؛ این صندوق باید سالیانه بیلان کار ارائه دهد تا فرهنگیان بتوانند از سرمایه‌گذارهایی که انجام داده‌اند و نتایج آن آگاه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه