English

مدیرعامل آبفای هرمزگان:

قیمت تمام شده پروژه‌های فاضلاب در هرمزگان بالاست/بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نبوت بندرعباس

مدیرعامل آبفای استان در آیین بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نبوت، با اشاره به مشکلات اجرای طرح های فاضلاب در استان گفت: قیمت تمام شده پروژه‌های فاضلاب در هرمزگان نسبت به استان‌های دیگر بسیار بالا است.

قیمت تمام شده پروژه‌های فاضلاب در هرمزگان بالاست/بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نبوت بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج، امین قصمی در آیین بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نبوت بندرعباس  که با حضور استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم در مجلس انجام شد، گفت: با توجه به بالا بودن قیمت تمام شده پروژه های فاضلاب در هرمزگان در دهه فجر امسال  18 پروژه  آب و فاضلاب با اعتبار 387 هزار و 400 میلیون ریال  به بهره‌برداری می‌رسد.

قصمی در خصوص جزییات پروژه ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نبوت اظهار اشت: این پروژه با اعتبار 36 هزار و 400 میلیون ریال و با هدف جمع آوری و انتقال فاضلاب مناطق شهرک نبوت، بخشی از شهرک توحید ، دانشگاه علوم پزشکی استان و کرانه شمال شرقی شهر بندرعباس به تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس اجرا شده است.

وی افزود: یا توجه به اختلاف ارتفاع منطقه با تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، فاضلاب این مناطق به صورت ثقلی جمع می شد که با اجرای این پروژه، فاضلاب جمع آوری شده با خط انتقالی به طول 1000 متر به تصفیه خانه شهر بندرعباس هدایت می شود.

بابت تاخیر در اجرای این پروژه از مردم عذرخواهی می کنم

به گفته قصمی، جمعیت فعلی تحت پوشش این پروژه 12 هزار نفر است و در سال افق طرح (سال 1420)، حدود 29 هزار نفر خواهد بود. همچنین با اجرای این پروژه تاکنون یک هزار 580 انشعاب فاضلاب شهرک نبوت وصل شده است.

این مقام مسئول در ادامه ضمن عذرخواهی از مردم بابت تاخیر در اجرای این پروژه، از همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این رابطه قدردانی کرد و گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم این منطقه رفع مشکل فاضلاب بود که با پیگیری و همکاری مسئولان استان و تلاش مجموعه آبفا به سرانجام رسید و این منطقه پس از این مشکل فاضلاب نخواهد داشت.

امین قصمی4

آمادگی آبفا برای اجرای پروژه فاضلاب محله چاهستانی ها

مدیرعامل آبفای استان هرمزگان با اشاره به مشکلات اجرای طرح های فاضلاب در استان افزود: قیمت تمام شده پروژه‌های فاضلاب در هرمزگان نسبت به استان‌های دیگر بسیار بالا است و همچنین شرایط توپوگرافی خاصی نظیر؛ شیب خاص زمین، بالابودن سطح آب‌های زیرزمینی و نوع بافت زمین از جمله مسایلی است که این شرکت را در اجرای پروژه‌های فاضلاب با مشکلاتی خاص مواجه می‌کند.

وی در پایان از آمادگی آبفای هرمزگان برای اجرای پروژه فاضلاب محله چاهستانی ها به طول شش کیلومتر خبر داد و گفت: آبفا این آمادگی را دارد که با ایجاد اولین معبر از سوی شهرداری و راه و شهرسازی، عملیات اجرایی پروژه فاضلاب را در این محله شروع نماید.

ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نیوت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه