English

مدیرعامل آبفای هرمزگان خبر داد:

بهره برداری از ۱۸ پروژه آب و فاضلاب هرمزگان در دهه فجر

مدیرعامل آبفای هرمزگان گفت: 18 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 387 هزار و 400 میلیون ریال در دهه فجر امسال، به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از 18 پروژه آب و فاضلاب هرمزگان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج، امین قصمی در خصوص پروژه های آب فاضلاب هرمزگان، عنوان کرد: در حال حاضر  14 پروژه در بخش آب شامل؛ اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهرهای مختلف استان، احداث مخزن و خط انتقال آب در مجموع با اعتباری معادل 148 هزار میلیون ریال تکمیل و به بهره برداری می رسد. 

مهمترین پروژه های بخش آب آبفای هرمزگان در دهه فجر

وی گفت: اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در هفت شهر استان در مجموع به طول 66.5 کیلومتر، احداث مخزن در شهرکهتوئیه و جزیره ابوموسی در مجموع به حجم 1000 مترمکعب، اجرای خط انتقال آب بندرخمیر –لشتغان به طول 1000 متر و بازسازی ایستگاه پمپاژ آب جزیره ابوموسی از جمله مهمترین پروژه های بخش آب آبفای هرمزگان در دهه فجر امسال است.

مدیرعامل آبفای هرمزگان در ادامه اظهار داشت: در بخش فاضلاب نیز 4 پروژه در مجموع با اعتبار 217 هزار و 400 میلیون ریال در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد که این پروژه های شامل؛ احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک نبوت و احداث خط انتقال فاضلاب ایستگاه پمپاژ تا شبکه جمع آوری شهر بندرعباس، احداث تصفیه خانه فاضلاب MBBR شهر طولا و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب محلات بندرعباس است.

اجرای برخی از شبکه جمع آوری فاضلاب محلات بندرعباس

به گفته وی؛ شبکه جمع آوری فاضلاب محلات بندرعباس شامل؛ بلوار ابوموسی، شهرک توحید، طلائیه، زیباشهر، بلوار سید جمال، محله اوزیها، بلوار ساحلی، سه راه جهانبار، چهارراه نخل، خیابان بهشتی، الهیه شمالی، گوهران 28 و 58 و کوی ملت در مجموع به طول 22.7 کیلومتر است که با اعتباری معادل 161 هزار میلیون ریال اجرا شده است.

وی هدف از اجرای پروژه های فاضلاب هرمزگان را جمع آوری و تصفیه فاضلاب خانگی و بالا رفتن سطح بهداشت عمومی و بهبود محیط زیست شهری بیان کرد وگفت:  با اجرای این پروژه ها، یک هزار و 670 فقره انشعاب فاضلاب در محلات بندرعباس نصب و واگذار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه