English

مدیر اجرای طرح های فاضلاب هرمزگان:

اجرای ۱۷ پروژه جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای استان

مدیرامور اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب هرمزگان از اجرای 17 پروژه فاضلاب در سطح شهرهای استان خبر داد

اجرای 17 پروژه جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای استان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی آبفای هرمزگان، "حمید میری" مدیرامور اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب هرمزگان از اجرای 17 پروژه فاضلاب در سطح شهرهای استان خبر داد و گفت: تاکنون 247 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است و جهت تکمیل آن ها، 312 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

میری دراین باره افزود: از این تعداد، 10 پروژه در شهر بندرعباس، 4 پروژه در رودان، دو پروژه در میناب و یک پروژه فاضلاب نیز در شهرجاسک در دست اجراست.

مدیر اجرای طرح های فاضلاب استان در خصوص جزییات این پروژه ها نیز گفت: مهمترین این پروژه ها؛ احداث تصفیه خانه فاضلاب رودان است که در حال حاضر با اعتبار هزینه شده 60 میلیارد ریال،  92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.همچنین تاکنون 40 درصد از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر رودان اجرایی شده است.

این مقام مسئول افزود: عملیات ساختمانی و تجهیزاتی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، احداث ایستگاه پمپاژ شهرک نبوت بندرعباس و پروژه فاضلاب شهر جاسک از دیگر پروژه های مهم در دست اجراست.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: اجرای شبکه اصلی فاضلاب شهر رودان، تکمیل خط انتقال فاضلاب شهر میناب، لوله گذاری پراکنده شبکه جمع آوری و نصب انشعابات شرق و غرب و خطوط پراکنده بندرعباس از جمله پروژه های فاضلاب در حال اجراست که پیشرفت فیزیکی آن ها بیش از 95 درصد می باشد.

وی همچنین گفت:  دو پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب در محلات سورو، امیرآباد و کوی ملت بندرعباس در حال مناقصه داریم و دو پروژه دیگر نیز در شرق و محله سورو بندرعباس در مرحله تهیه اسناد قرار دارد.

میری در پایان با اشاره به مشکلات اجرای طرح های فاضلاب در استان،گفت: عدم تخصیص به موقع اعتبارات، عدم ارائه طرح تفکیکی محلات قدیم، بافت های فرسوده و مشکلات ترافیکی از جمله  چالش های این بخش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه