English

استاندار قم طی پیامی آغاز ایام‌الله دهه فجر را گرامی داشت

استاندار قم در پیامی آغاز ایام الله دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

استاندار قم طی پیامی آغاز ایام‌الله دهه فجر را گرامی داشت

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در پیامی فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر را گرامی داشت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر، ولیال عشر»

دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع خورشید انقلاب اسلامی است. روزی که نور ایمان بر ظلمت و تاریکی غلبه کرد و همچون چراغی فروزان، راهگشای ما بسوی عزت و کرامت شد. 39 سال پیش در چنین روزهایی، طوفان سهمگین انقلاب اسلامی، بساط پوشالی طاغوت و طاغوتیان را در هم شکست و ملتی را به اوج شکوه و شوکت رساند. انقلابی که به عنوان معجزه بزرگ قرن، موازنه ها در منطقه و جهان را بر هم زد و خونی تازه را در رگ های مسلمانان و آزادی خواهان جهان جاری ساخت. در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب اسلامی، اسلام، حیاتی دوباره یافت و عزت طلبی، خودباوری و خوداتکایی، جای سال ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و فریاد رسای استقلال، آزادی، آزادگی، جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی بر بلندای این سرزمین طنین انداز گردید.

ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و به شکرانه سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، خالصانه ترین درود و سلام های خود را به روح و روان پاک و مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و تمامی شهدا و ایثارگران گرانقدر دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم تقدیم می داریم.

بی تردید اقشار مختلف مردم انقلابی و حماسه ساز استان مقدس قم همراه و همگام با ملت ایران، امسال نیز به مانند سال های گذشته و با دلی پر امید و عزمی راسخ، حضوری پرشور و گسترده در برنامه های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشته و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جلوه های زیبایی از شور و علاقه و قدرشناسی خود نسبت به عطیه الهی نظام اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه