English

استاندار قم:

برداشتن موانع و اقدامات حمایتی سبب بهبود شاخص های توسعه ی اقتصادی استان قم می گردد

استاندار قم هماهنگی بین دستگاه های مختلف و بانک ها جهت حمایت از تولیدکنندگان را خواستار شد و گفت: برداشتن موانع در کنار اقدامات حمایتی می تواند شاخص های توسعه ی اقتصادی استان را بهبود بخشد.

برداشتن موانع و اقدامات حمایتی سبب بهبود شاخص های توسعه ی اقتصادی استان قم می گردد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن دهه ی فجر اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان در برنامه های این دهه مشارکت فعال داشته باشند.

وی با بیان اینکه در استان قم شاهد بهره برداری 146 پروژه در دهه ی فجر انقلاب خواهیم بود افزود: اعتبار مجموع این پروژه ها بیش از 492 میلیارد تومان می باشد.

توسعه اقتصادی

رونق تولید با برگزاری نمایشگاه های محصولات تولیدی استان

استاندار قم در ادامه به بحث تولید و اشتغال اشاره و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه های محصولات تولیدی استان قم می تواند در راستای فروش و عرضه ی محصولات به بازارهای داخلی و خارجی کمک شایانی نماید و همین مسئله رونق تولید را در پی خواهد داشت.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی کفش قم که در روزهای اخیر برگزار شد نمونه ی بارزی از حرکت در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان قم بود.

صادقی همچنین هماهنگی بین دستگاه های مختلف و بانک ها جهت حمایت از تولیدکنندگان را خواستار شد و گفت: برداشتن موانع در کنار اقدامات حمایتی می تواند شاخص های توسعه ی اقتصادی استان را بهبود بخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه