English

استاندار قم:

حاکمیت و مسئولین دستگاهها همواره در برنامه های مختلف کشور حضوری فعال دارند

استاندار قم در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، مردم را در صحنه های مختلف کشور پیشرو دانست و اظهار کرد: حاکمیت و مسئولین دستگاهها همواره در برنامه های مختلف کشور حضوری فعال دارند.

حاکمیت و مسئولین دستگاهها همواره در برنامه های مختلف کشور حضوری فعال دارند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان؛ ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، مردم را در صحنه های مختلف کشور پیشرو دانست و اظهار کرد: حاکمیت و مسئولین دستگاهها همواره در برنامه های مختلف کشور حضوری فعال دارند.

صادقی گفت: باید با مشارکت فراگیر آحاد مردم و اقشار مختلف، در برابر هجمه های دشمنان اسلام، راهپیمایی وحدت آفرین و پرشکوه 22 بهمن ماه را در مسیر مصلحت نظام برگزار کنیم.

استاندار قم برنامه های بزرگداشت دهه فجر را نقطه عطفی در ارائه عملکرد دستگاهها عنوان و اضافه کرد: مدیران دستگاه ها نسبت به برنامه های افتتاحیه ی این دهه مشارکت فعال داشته باشند.

وی همچنین در مورد اجرای طرح اصلاح موارد نامناسب در منظر شهری قم گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی سیاست های کلی طرح ها بررسی می شود و اجرای آن باید با ابلاغ به دستگاههای متولی بصورت هماهنگ عملیاتی شود.

استاندار قم

رونمایی از پوستر فراخوان تولید محتوا در فضای مجازی در بحث آسیب های اجتماعی

صادقی همچنین با بیان کاهش 3 درصدی آمار طلاق و کاهش 11 درصد ازدواج در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل در استان ادامه داد: آمار طلاق در بهار سال جاری نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است.

وی در پایان به برنامه ششم توسعه کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در این برنامه کاهش مراجعات مردمی به ادارات در چارچوب طرح دولت الکترونیک و شهر هوشمند مورد تأکید است که منجر به کاهش برخی مشکلات و ایجاد سلامت اداری خواهد شد.

اجرای طرح ملی حفظ قرآن در دهم اسفند، اولین دوره فارغ التحصیلان ادبیات دوره پایداری دانشگاه آزاد اسلامی، کاهش 24 درصدی آمار درخواست طلاق بواسطه برگزاری کلاس های آموزشی متقاضیان طلاق، برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب دین و نمایشگاه استانی کتاب در 25 بهمن از جمله مباحث مطروحه در این جلسه بود.

در پایان این جلسه نیز استاندار قم از پوستر فراخوان تولید محتوا در فضای مجازی که در بحث کاهش آسیب های اجتماعی در فضای مجازی برگزار می شود رونمایی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه