English

مدیرکل کانون گیلان خبر داد

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در دهه مبارک فجر

مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گیلان از اجرای بیش از 200 فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی کودک و نوجوان محور هم‌زمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد

اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی و هنری در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، اسفندیار ضیائی افزود: ویژه‌برنامه‌های سی و نهمین سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی با همراهی اعضای کمیته کودک و نوجوان و با شعار«سربلندی ملت ایران درپرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی» در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برگزار‌می شود.

مدیر‌کل کانون استان گیلان در ادامه، آشنایی افزون‌تر نسل‌چهارمی‌ها با مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی و هم‌چنین ایجاد پیوند میان نسلی را از اولویت‌های برگزاری این ویژه برنامه‌ها عنوان‌کرد و با یادآور شدن هم‌زمانی دهه مبارک فجر با ایّام فاطمیه گفت: ویژه‌برنامه‌های این ایام با نگاهی ویژه به تقارن این روز‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می شود.

مسوول کمیته کودک و نوجوانان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر استان دراین میان به ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان محور ایام سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب پرداخت و از گلباران گل‌زار شهدا، تجلیل از ایثار‌گران و برگزاری نشست عفاف و حجاب فاطمی(س) به عنوان بخشی از برنامه‌های این ایام  یادکرد.

برگزاری جشنواه فعالیت‌های زیست محیطی با عنوان«دوستی باطبیعت»، سفر کتاب و تئاتر فیلم به شهر‌های استان و هم چنین اکران فیلم«پایان رویاها» از دیگر برنامه‌ها بود که درسخنان اسفندیار ضیائی به آن اشاره‌شد.

وی در همین حال از برگزاری جشنواره موسیقی کودک و نوجوان، همایش زبان مادری و جشنواره‌ی تئاتر و نمایش عروسکی سخن‌گفت و با اشاره به نگاه ویژه‌ کانون به تمامی مخاطبان اظهار‌کرد: عضویت و نمایش رایگان فیلم و هم‌چنین اهدای کتاب و نوشت‌افزار به کودکان و نوجوانان روستایی از برنامه‌هایی است که در این ایام صورت‌می گیرد.

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گیلان

برپایی غرفه کانون با عنوان«شکوه شکفتن» در یوم الله 22 بهمن

این مدیر فرهنگی هم‌چنین از اجرای فعالیت مشترک کتاب‌خانه پستی و بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون برای مخاطبان روستایی سخن‌گفت و برگزاری ویژه‌برنامه «شکوه انقلاب» را گامی در مسیر ارائه‌‌ فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخورداردانست.

او در ادامه به برگزاری جشن انقلاب و برپایی غرفه کانون با عنوان«شکوه شکفتن» در یوم الله 22 بهمن پرداخت و از ارایه‌ی فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری به کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی پرشور این روز خبرداد.

مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان درعین حال همراهی دستگاه‌های عضو این کمیته را خاطرنشان‌کرد و با بیان این‌که این همکاری در دو سطح مرکز استان و شهرستان‌ها صورت‌می گیرد افزود: همراه‌سازی تمام افراد جامعه از اولویت‌های دستگاه‌های فعال است و ازاین رو شاهد اجرای  فعالیت‌های مشترک با اعضای کمیته کودک و نوجوان دهه فجر در تمامی شهر‌ها و روستا‌های سطح استان خواهیم بود.

وی بر همین اساس از برپایی نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های ویژه، برگزاری آیین هویت ملی کودکان ایران اسلامی، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی به عنوان برخی از این فعالیت‌ها نام برد که ازسوی آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی، صدا و سیما و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برگزار‌می شود.

سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» با عناوین، انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره)، ولایت‌فقیه و رهبری، انقلاب اسلامی؛ تربیت قرآنی، تحکیم بنیاد خانواده و منزلت زن مسلمان، انقلاب اسلامی؛ جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی، انقلاب اسلامی؛ ارزش‌های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم‌سالاری دینی، انقلاب اسلامی؛ اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال، انقلاب اسلامی؛ گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی، انقلاب اسلامی؛ اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیت پایدار، انقلاب اسلامی؛ ایمان، جهاد و شهادت، انقلاب اسلامی؛ وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)، انقلاب اسلامی؛ استکبارستیزی، حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف و انقلاب اسلامی؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی