English

امام جمعه یاسوج:

قدر انقلاب اسلامی را بیشتر بدانیم / به برکت انقلاب در صحنه‌های ملی و جهانی می‌درخشیم

امام جمعه یاسوج گفت: باید قدر انقلاب اسلامی را بیشتر بدانیم چرا که جوانان زیادی به خاک و خون کشیده شدند تا این معجزه قرن به دنیا اثبات شود.

قدر انقلاب اسلامی را بیشتر بدانیم / به برکت انقلاب در صحنه‌های ملی و جهانی می‌درخشیم

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر، با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر، اظهار کرد: باید قدر انقلاب اسلامی را بیشتر بدانیم، چرا که جوانان زیادی به خاک و خون کشیده شدند تا این معجزه قرن تحقق پیدا کرد.

امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی را به عنوان مهم‌ترین مناسبت پیش رو داریم، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب است تا دستاوردهای انقلاب را در این سال‌ها برای مردم به خصوص جوانان تبیین کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: قبل از انقلاب همه چیز این کشور تحت سلطه بیگانگان بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در هر عرصه و صحنه‌ای می‌درخشیم و روی پای خودمان هستیم.

وی افزود: تصمیمات ما توسط بیگانگان گرفته می‌شد و عزل و نصب‌ها را آن‌ها برای ما تعیین می‌کردند و آزادی در این کشور وجود نداشت.

حسینی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عزت و عظمت و استقلال و شرافت ایران را به دست آوردیم در حالی که تا قبل از انقلاب این گونه نبود.

امام جمعه یاسوج در ادامه اظهارات خود با تسلیت شهادت حضرت زهرای مرضیه اظهار کرد: آن حضرت شفیعه روز جزاست و باید برای زنان و دختران ما الگو قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه