English

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

آموزش پیش از ازدواج ۳۰ هزار دانش آموز پسر و دختر گیلانی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 30 هزار دانش آموز دختر و پسر دوره دوم متوسطه، در راستای تحکیم نهاد خانواده، آموزش های پیش از ازدواج را فرا گرفتند.

آموزش پیش از ازدواج 30 هزار دانش آموز پسر و دختر گیلانی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید امیر فرّحسینی درباره اجرای طرح آموزش پیش از ازدواج 30 هزار دانش آموز پسر و دختر گیلانی گفت: براساس توافقنامه مشترک میان آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی استان طرح آموزش پیش از ازدواج برای دانش آموزان و طرح آموزش خانواده برای اولیاء آنان اجرایی شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان در مورد ویژگی های طرح آموزش پیش از ازدواج گفت: حدود 30000 دانش آموز پسر و دختر دوره دوم متوسطه در دبیرستان های استان گیلان با حضور در  800کلاس، طی 3جلسه به صورت فوق برنامه آموزش های لازم را فرا گرفتند.

طرح آموزش خانواده

اجرای برنامه های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

فرّحسینی خاطرنشان کرد: به منظوربرقراری ارتباط سالم بین اولیاء و فرزندان و تبادل نظر منطقی برای ازدواج  موفق، به والدین نیزآموزش های لازم توسط مدرسین دوره دیده داده می شود.

وی افزود: برنامه های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و افزایش آگاهی جوانان در زمینه ازدواج موفق وتحکیم خانواده سالم با شعار " خانواده سالم محور توسعه" در کلیه شهرستانها توسط مدرسین دوره دیده برای دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه (یازدهم و پیش دانشگاهی)اجرا می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه