English

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در بازدید از غرفه خبرگزاری موج خبر داد

تخصیص بیش از ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای هرمزگان

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان، گفت: امسال بیش از 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی برای هرمزگان در نظر گرفته شده و بنگاههای اقتصادی نیمه فعال نیز فعال شده اند.

تخصیص بیش از 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزار موج، بهروز اکرمی در بازدید از غرفه خبرگزاری موج نمایشگاه مطبوعات استان، در خصوص برنامه های خاص استانداری در بخش اشتغال، گفت: امسال بیش از 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی برای هرمزگان در نظر گرفته شده و بنگاههای اقتصادی نیمه فعال نیز فعال شده اند.

همگان بسیج اند تا معضل بیکاری را حل شود

اکرمی افزود : در حال حاضر همه مقامات و مسئولآن کشور به این اشتراک نظر رسیده اند که اولویت کشور ما اشتغال است. لذا همگان بسیج شده اند تا معضل بیکاری را حل کنند.

وی تصریح کرد : اما با توجه به اینکه؛ بیکاری محصول یک روز و یک سال نیست،  به تبع حل آن نیازمند طی یک پروسه طولانی مدت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان اظهار داشت: البته می توان این امید را به جوانان داد که روند کشور و استان بویژه با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان،  تولید و اشتغال در اولویت اول ایشان است.

به گفته وی؛ همه معاونین استاندار و دستگاه های اجرایی استان موظف شده اند تا تمامی برنامه های آنان حول محور تولید و اشتغال باشد که امیدواریم این برنامه ها هرچه سریعتر عملیاتی شود.

برگشت مجدد سرمایه گذاران داخلی و خارجی

اکرمی اضافه کرد : همچنین جذب سرمایه گذران داخلی و خارجی در قالب یک برنامه ویژه از سوی نماینده  عالی دولت در استان، سبب شده تا سرمایه گذرانی که به هر دلیلی با مشکلاتی مواجه بودند،  مجددا به هرمزگان برمی گردند. وی افزود: در حال حاضر مرکز خدمات سرمایه گذاری شکل گرفته و همه اینها در کنار هم اگرچه در مدت زمانی طولانی مدت، اما به حل معضل بیکاری کمک خواهد کرد.

خبرگزاری موج2

اکثر افراد بازداشت شده در حوادث اخیر آزاد شده اند

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در ادامه از آزادی اکثر افراد بازداشت شده در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: تعداد اندکی که کماکان در بازداشت به سر می برند، آزادی آن ها با تصمیم دستگاه قضایی خواهد بود.

وی افزود: به هر حال این افراد مرتکب جرم شده اند و مراحل قضایی آن ها باید طی شود و تصمیمات لازم از سوی قضات رسیدگی کننده گرفته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه