English

استاندار مازندران:

تسهیلات اشتغال‌زایی در نوشهر باید روستا به روستا مورد توجه قرار گیرد

محمد اسلامی با اشاره به اینکه حل مسائل نوشهر در مقیاس روستا، ارزان‌تر، ساده‌تر و قوی‌تر است، افزود:تسهیلات اشتغال‌زایی نوشهر باید روستا به روستا مورد توجه قرار گیرد.

تسهیلات اشتغال‌زایی در نوشهر باید روستا به روستا مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده عالی دولت در مازندران در جلسه شورای اداری نوشهر با بیان اینکه 60 درصد جمعیت نوشهر را روستاییان تشکیل می‌دهند، افزود: نباید در روستاها محرومیت باشد و توانمندی مردم در بخش روستایی باید تقویت شود.

استاندار مازندران بیان کرد: حل مسائل نوشهر در مقیاس روستا، ارزان‌تر، ساده‌تر و قوی‌تر است و تسهیلات اشتغال‌زایی نوشهر باید روستا به روستا مورد توجه قرار گیرد.

این مسوول تصریح کرد: گسترش ارتفاع در روستا باید جای گسترش در سطح را بگیرد و برای این کار باید تدبیری اندیشیده شود و در کنار آن ارتقاء زندگی و کیفیت معیشتی در روستاها باید افزایش یابد.

اسلامی با اشاره به اینکه لایحه بودجه 97 دولت را از پختگی بالایی برخوردار است و امیدواریم مجلس با دولت همراهی لازم را داشته باشد، تصریح کرد: بودجه استان مازندران متناسب با ظرفیت‌های لازم آن نیست و به همین منظور به دنبال اصلاح بودجه مازندران هستیم و در این راه از نمایندگان مازندران در مجلس کمک می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه در بخش ایجاد زیرساخت‌ها در نوشهر باید به دنبال جذب سرمایه‌گذاران قوی باشیم، اظهار کرد: نوشهر در بحث تولیدات دام و طیور قدرت صادراتی دارد و باید این بخش تقویت شود و همه مدیران موظف هستند موانع موجود بر سر راه فعالان اقتصادی را بردارند.

استاندار مازندران افزود: در مازندران از دریا هیچ استفاده‌ای نشده است در حالی که می‌توان با جذب سرمایه‌گذاران نسبت به بکارگیری کشتی‌های تفریحی و تورهای دریایی در راستای توسعه گردشگری دریایی اقدام کرد.

این مسوول افزود: تسهیلات ارزان ‌قیمت برای پرورش ماهیان خاویاری در مازندران داده می‌شود و هر کسی طرح توجیهی خود را ارائه کند می‌تواند از این تسهیلات بهره‌مند شود.

اسلامی با تأکید بر اینکه تولیدات باید پیشرفته و رقابتی باشد تا بتوان به توسعه بخشی کمک کرد، بیان کرد: نگاه مشخص علمی و متناسب با آمایش سرزمینی و ظرفیت‌های استان مازندران باید طراحی شود و این نقشه راه ما برای توسعه استان مازندران باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه