English

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان:

مردم گیلان بار دیگر بر ولایی و انقلابی بودن این استان صحه گذاشتند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: حضور مردم در فرونشاندن فتنه و راهپیمایی علیه فتنه گران بیانگر پایگاه مردمی انقلاب و انقلابی بودن مردم این خطه است.

مردم گیلان بار دیگر بر ولایی و انقلابی بودن این استان صحه گذاشتند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در مراسم معارفه امام جماعت مسجد و آستان مقدس خانم فاطمه اخری (سلام الله علیها) رشت که با حضور مسوولین استانی و شهرستانی در مسجد این مکان مقدس برگزار شد، اعلام کرد: حضور مردم رشت و استان گیلان در راهپیمایی ۱۷ دی و محکومیت اقدامات فتنه گران ستودنی است و ۹ الی ۱۷ دی را باید دهه بصیرت نامگذاری کرد.

وی مردم گیلان را مردمی ولایتمدار و طلایه دار مبارزه با دشمنان معرفی کرد و گفت: حضور مردم در فرونشاندن فتنه و راهپیمایی علیه فتنه گران بیانگر پایگاه مردمی انقلاب و انقلابی بودن مردم این خطه است.

علیزاده خاطرنشان کرد: انقلاب و حکومتی که مردمی باشد ، مردم آن سرزمین هم برای صیانت و حفاظت از انقلاب و حکومتشان احساس وظیفه کرده و حضور همیشگی درصحنه‌های حساس خواهند داشت.

وی اذعان کرد: مردم استان بار دیگر ثابت کردند علوی و ولایتمدار هستند و در حمایت از ولایت فقیه و حکومت اسلامی از هیچ فداکاری دریغ نمی‌کنند.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان در ادامه مساجد و آستان مقدس امام زادگان را از پایگاه‌های مهم مردمی در پیروز شدن انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: از خدمات متقابل انقلاب به مساجد هم رونق این اماکن ارزشمند و مهم دینی است.

وی اضافه کرد: مسجد محل رشد فکری و معنوی، تحکیم وحدت، افزایش صفا و صمیمت بین مومنان و پایگاه محکم ارزش‌های دینی و انقلابی و اهل بیت است.

علیزاده اظهار داشت: مردم ما تاکنون با حضور در مساجد که سنگر مبارزه با تهاجم و ناتوی فرهنگی است بخوبی آن را حفظ نمودند و همین مساجد محل مبارزه بسیاری از متدین سیاسی و منشا بسیاری از خیرات بوده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان اعلام کرد: هدف برنامه‌های دشمن، دورکردن جوانان و نوجوانان از مسجد و معارف دین است و به همین خاطر همه یک وظیفه علوی و  انقلابی در مورد رونق مساجد داریم.

وی مساجد را پایگاه مسلمانان در زمان غیبت امام عصر(عج الله تعالی فرجه شریف) خواند و اظهار داشت: با هوشیاری مردم و بصیرت علما این پایگاه بخوبی حفظ شده است و بر همین اساس باید از ظرفیت این سرمایه بزرگ به خوبی استفاده نماییم.

در پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به عنوان امام جماعت مسجد و آستان مقدس خانم فاطمه اخری(س) رشت معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه