English

بیانیه بسیج دانشجویی شهرضا؛

پیگیری مطالبات مردمی وظیفه دولت است

مسوولان بدانند که باید نسبت به وظیفه ی خود و اعتماد مردم احساس تکلیف کنند و از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند، به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اگر بواسطه سوء مدیریت مسوولان خللی در اسلام وارد شود مرتکب گناه عظیمی شده اند.

پیگیری مطالبات مردمی وظیفه دولت است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان شهرضا در رابطه با آشوب ها و حوادث اخیر بیانیه ای صادر کرده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

دانشجویان بسیجی شهرضا ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، بر حفظ آرامش از سوی مردم تاکید کرده و از مردم فهیم و ولایت مدار می خواهند بیشتر از همه به ضرورت حفظ آرامش در جامعه آگاه باشند و نسبت به دشمنان که همواره تلاش می‌کنند، به هر بهانه‌ای به انسجام و وحدت مردم آسیب زده و از بیان خواسته‌های به حق و انتظارات مردم سوءاستفاده کرده و جامعه را به آشوب می کشند هوشیار باشند وصف خود را از عوامل آشوبگر که از رسانه های بیگانه تغذیه می شوند جدا کنند.

روزهای اخیر شاهد تجمعات مردمی در اعتراض به گرانی و وضعیت معیشت مردم بودیم.

مطالبه گری در مسیر قانون حق مسلم مردم است و دولت (که خادمان مردم هستند) وظیفه دارد که پیگیر مطالبات مردمی باشد و برای مردم اهمیت قائل شود.

مسوولین نیز بدانند که باید نسبت به وظیفه ی خود و اعتماد مردم احساس تکلیف کنند و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اگر بواسطه سوء مدیریت شما خللی در اسلام وارد شود مرتکب گناه عظیمی شده اید .

اعتراض ها نسبت به عملکرد دولت و شرایط فعلی اقتصادی بوده و هیچگونه مخالفتی با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.

این در حالی است که متاسفانه برخی سودجویان و فرصت طلب ها از احساسات مردم شریف ایران سوء استفاده می کنند و سعی دارند با برهم زدن جو حاکم بر کشور با حمایت بیگانگان به خیال خام خود که براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است برسند.

معاندان و مغرضان نظام و انقلاب نمی دانند که نهال این انقلاب با خون شهدای عزیزمان آبیاری شده است و الان تبدیل به درختی تنومند شده است که برگ های زرد و بی روح فتنه گران با بصیرت رهبری و ملت شهید پرور ایران محکوم به سقوط بوده و  تاثیری بر درخت انقلاب نخواهند داشت و با شکست قطعی رو به رو خواهند شد.

فتنه گران و منافقین در تاریخ انقلاب تلاش های زیادی کردند که جمهوری اسلامی را ضعیف و نابود کنند، اما با هر تلاشی که کردند؛ به مدد الهی و تدبیر رهبری و بصیرت مردمی به قدرت و راستی نظام اسلامی ایران افزودند.

اینها نمی دانند مردم شریف ایران هر چند که شرایط سختی داشته باشند؛ پشت نظام و رهبر مظلوم مقتدرشان خواهند بود و تحت هیچ شرایطی عرصه را برای جولان دادن مخالفین نظام و انقلاب باز نمی گذارند.

ملت ایران با اقتدار پشت نظام و رهبری ایستاده اند و از این دشمنان حکومت و انقلاب برائت می جویند.

دانشجویان بسیجی شهرضا بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری بر لزوم پاسخگو بودن مسوولان به درخواست ها و مطالبه گری مردم به خصوص جوانان انقلابی، همراه و همگام با مردم در پیگیری مطالبات به صورت قانونی است و هر نوع اقدام خرابکارانه که از سوی عده ای کوردل فرصت طلب با اهداف براندازی انجام می پذیرد و موجب خرسندی مخالفان نظام و معاندان می شود را محکوم می کند و تمام توان خود را برای حمایت و کمک به دولت در برابر سایر اقدامات خرابکارانه منافقان خودفروخته اعلام می دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    حقوق بازنشستگان بهداشت مثل سال پیش دادند لطف بررشی شود که آیا اختلاس نمودند یا نه؟
    /

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی