English

امام جمعه بردسکن:

مسئولان باید نیازهای عمومی مردم را برآورده کنند

امام جمعه بردسکن گفت: مسئولان باید نیازهای عمومی مردم که امنیت پایدار، رفاه و آسایش و برقراری عدل وعدالت است را برآورده کنند و آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مسئولان باید نیازهای عمومی مردم را برآورده کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام علی اصغر امینی ظهر پنجشنبه در اجتماع عظیم مردم بردسکن در محکومیت  حوادث اخیر کشور که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهارکرد: متاسفانه بی تدبیری و بیان سخن های بی موقع مسئولان باعث ایجاد اضطراب مردم شده است.

وی افزود: مردم مشکل معیشت دارند و از آن طرف دولتمردان زمزمه گرانی بنزین یا حذف شدن یارانه ها را مطرح می کنند و در بودجه ۹۷ مواردی از جمله افزایش حقوق نمایندگان و افزایش حامل های انرژی مطرح می شود که این موارد نیزمنجر به نگرانی مردم می شود.

امام جمعه بردسکن  عنوان کرد: مردم در کنار امنیت، رفاه ، آسایش ،آرامش ، عدل و عدالت از دولتمردان می خواهند درراستای رفع مسائل و مشکلات مردم حرکت کنند نه اینکه با برخی حرف های ناسنجیده باعث دلسردی مردم شوند.

امینی گفت: مسئولان باید نیازهای عمومی مردم که امنیت پایدار، رفاه و آسایش و برقراری عدل وعدالت است را برآورده کنند و آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 وی خاطرنشان کرد: تحرکات اخیر در کشور ناشی از غفلت برخی از مدیران و مردم از دشمنان بود چرا که نباید دشمن را دست کم گرفت بلکه باید در همه عرصه ها و در هر برهه ای از زمان به هوش باشیم و فریب لبخند آنها را نخوریم.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: هیچگاه نباید به دشمن خوشبین باشیم چرا که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می کنند و علیه ملت ما دشمن تراشی می کنند.در بحث برجام علی رغم اینکه ایران اسلامی به تمامی تعهدات خود عمل کرد ولی دشمن با این تعهد فقط می خواست به اهداف شوم خود علیه ایران نزدیک کند و به ما ضربه بزند.

 وی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری دراین رابطه گفت: هیچ وقت نباید به دشمن اعتماد کرد چرا که هرگاه عده ای برای دشمنان چراغ سبز روشن کرده اند دشمن نیز تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام و رهبری مضاعف کرده است و در مسیر حرکت انقلاب و رشد و توسعه کشور خلل ایجاد کرده است.

امینی گفت: یکی از اهداف دشمنان این است که مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کنند و روحیه ناامیدی را در جامعه ایجاد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی