English

دشمنان منتظر روزنه برای ضربه زدن به کشور هستند

امام جمعه بابل با اشاره به حرکت‌های اخیر بعضی از معترضین به بحث گرانی و بیکاری در کشور گفت:دشمنان منتظر روزنه برای ضربه زدن به کشور هستند.

دشمنان منتظر روزنه برای ضربه زدن به کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام حسن روحانی با اشاره به اینکه چنین فتنه‌هایی در طول تاریخ زیاد بوده است و دشمن از روزنه این فتنه‌ها وارد می‌شود و با تخلیط حق بر باطل امور بر حق مردم که با آن مواجه هستند را تبدیل فتنه آشوب می‌سازند، تصریح کرد: شاهد موج‌سواری جیره‌خواران و دخالت شبکه‌های مجازی معاند و دستها پشت پرده رژیم صهیونیستی و دشمنان در این اعتراض‌ها بودیم که سر از گور خود برداشتند و اظهار وجود کردند.

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: این دشمنان که شعار نه غزه و نه لبنان سر دادند بخاطر این بود که در غزه و لبنان ضربه سختی خوردند و می‌خواهند انتقام بگیرند لذا در این فتنه به دنبال موج‌سواری هستند.

این مسوول یادآور شد: امروز پاسخ این ملت را دیدند، دیدند زمانی که مردم متوجه تخریب و کشتار توسط دشمنان شدند خود را از بدنه دشمنان جدا کردند و با این حرکت خودجوش اعلام کردند ما برای این انقلاب جان دادیم و اجازه دخالت به دشمنان در امور داخلی کشور نمی‌دهند.

روحانی ادامه داد: این شیطنت‌های دشمنان ایران برای این ملت جای تردید ندارد زیرا آنان در طول تاریخ با اشکال گوناگون به دشمنی با این نظام پرداخته اند ولی باید بدانند که این ملت هوشیارند و در تمام صحنه‌ها حضور فعال دارند.

وی گفت: پیام حضور خودجوش مردم به دشمنان داخلی و خارجی این است که به احدی اجازه جسارت به مقام ولایت را نداده و برای حفاظت از جایگاه مقام رهبر معظم انقلاب جان خود را هم فدا می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه