English

آیت‌الله جوادی آملی:

مردم کشور به نظام وفادار هستند/ نباید به‌جایی برسیم که مردم به ما سیلی بزنند

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم کشور ما مردمی علوی و حسینی هستند و حضور آن‌ها در صحنه‌های مختلف نشان از وفاداری آنان به نظام است و تا زمانی که مردم در صحنه نباشند شکست قطعی است و نباید به‌جایی برسیم که مردم به ما سیلی بزنند.

مردم کشور به نظام وفادار هستند/ نباید به‌جایی برسیم که مردم به ما سیلی بزنند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی امروز در جلسه درس اخلاق که در موسسه اسراء برگزار شد با اشاره به نقش مردم به‌عنوان ستون‌های حکومت دینی اظهار داشت: مردم مطالبات به حقی دارند و ما نیز آن‌ها را از منابر می‌گوییم و چرا با یکدیگر اختلاف می‌کنید و رهبر و دین را تنها می‌گذارید.

وی با بیان اینکه حق مسلم ما اعتراض و بیان مطالبات بوده و دین و قانون به ما چنین اجازه‌ای داده است، افزود: پرچم جمهوری اسلامی در شرایطی که لفظ مقدس "الله" بر آن نقش بسته برای ما مقدس است و کسی که در کشور خود پرچم خود را به آتش می‌کشد راهی به‌جایی نمی‌برد.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر اینکه بردگی مردم شیوه دشمنان است تصریح کرد: کشور پس از جنگ جهانی دوم اسیر دشمنان بود و تمام اموال و ثروت کشور به غارت می‌رفت و این در شرایطی است که در کنار نداشتن ذلت رژیم طاغوت هم‌اکنون همه‌چیز داریم.

وی با اشاره به اینکه ورود دشمنان به کشور دوباره همان دوران را رقم می‌زند، ابراز کرد: مردم کشور ما مردمی علوی و حسینی هستند و حضور آن‌ها در صحنه‌های مختلف نشان از وفاداری آنان به نظام است.

مرجع تقلید شیعیان یادآور شد: داشتن رهبری خوب یک‌طرف قضیه بوده و تا زمانی که مردم در صحنه نباشند شکست قطعی است و نباید به‌جایی برسیم که مردم به ما سیلی بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی