English

تولیت آستان قدس رضوی:

دشمن دغدغه رأی و نان مردم را ندارد بلکه به دنبال آشوب و اختلاف است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمن هر لحظه به دنبال سوء استفاده است؛ یک روز سوار بر رأی می‌شود، به عنوان اینکه رأی مردم چه شد، یک روز سوار نان مردم می‌شود اما دغدغه او رأی و معیشت مردم نیست، بلکه به دنبال تسلط بر مردم ایران است که البته این آرزو را به گور خواهد بود.

دشمن دغدغه رأی و نان مردم را ندارد بلکه به دنبال آشوب و اختلاف است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در راهپیمایی «اتحاد ملت، بیعت با ولایت» در صحن جامع رضوی حرم مطهر حضرت رضا(ع)، اظهار داشت: مردم ما دشمن شناس و با بصیرت هستند و با رصد تحرکات دشمن، سخن و هدف پلید او را به خوبی می‌شناسند، امروز اگر دشمن شناسی مردم نبود، دشمنی که از در بیرون کرده بودیم از پنجره وارد می‌شد.

وی افزود: دشمن هر لحظه به دنبال سوء استفاده است؛ یک روز سوار بر رأی می‌شود، به عنوان اینکه رأی مردم چه شد، یک روز سوار نان مردم می‌شود اما دغدغه او رأی و معیشت مردم نیست، بلکه به دنبال تسلط بر مردم ایران است که البته این آرزو را به گور خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه و چند قطبی کردن جامعه است، تصریح کرد: دشمن به دنبال جدا کردن مردم از نظام، جدا کردن مردم از مردم و اختلاف افکنی است تا کشور را از پیشرفت باز بدارد، مسأله رسیدگی به مشکلات مردم در حاشیه قرار بگیرد و ناامنی‌ها و آشوب‌ها به متن اصلی تبدیل شود.

وی با تأکید بر اینکه توجه به مشکلات مردم برای همه دست اندرکاران و مدیران کشور متن اصلی است، گفت: دشمن می‌خواهد حاشیه بسازد، انتقام بگیرد و به دنبال فرصت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در عراق، سوریه ، برملا شدن فتنه بزرگ در یمن و برتری انصارالله، دشمن را خشمگین کرده و به دنبال انتقام است.

 

*بهترین راه مبارزه با آمریکا تلاش برای بازکردن گره‌های زندگی مردم است

وی در بخشی دیگری از سخنان خود تأکید کرد: امروز بهترین راه مبارزه با استکبار و آمریکا کار کردن، تلاش و مجاهدت برای باز کردن گره‌ها در زندگی مردم و امید بخشی به ملت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه «امروز هرکسی در هر کجای این کشور برای پیشرفت کشور کارکند و امامیرامید را در مردم افزایش دهد در جهت مبارزه با آمریکا و تثبیت انقلاب اسلامی است»، گفت: کوچکترین اقدام در جهت یأس و ناامیدی مردم و کوچکترین اقدامی که برای ناکارآمد نشان دادن مسئولان نظام اسلامی باشد، چه دانسته و چه نادانسته صورت گیرد، در جهت کمک به دشمن است.

*قوای سه گانه در جهت رفع محرومیت و عدالت اجتماعی تلاش کنند

وی تصریح کرد: الان بودجه 97 در مجلس است و نمایندگان محترم مجلس هرچه بخش‌های مختلف قانون بودجه را در جهت رفع محرومیت و افزایش عدالت اجتماعی جهت بدهند، جامعه خرسندتر خواهد بود. هرچه در بخش‌های قضایی مبارزه با فساد را مردم شاهد باشند، روزبه‌روز اعتمادشان افزون می‌شود و هرچه تلاش و کارآمدی از بخش‌های مختلف ببیند این حضور و اعتماد ، بیشتر و بیشتر خواهد شد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در اجتماع بی‌سابقه امروز که برای دومین بار در یک هفته صورت گرفت، مردم غیورمان برای دفاع از دین، انقلاب اسلامی و میثاق با ولایت جلوه‌ای از بصیرت و بصیرت آفرینی را به نمایش گذاشتند که باید برای این شگفتی شاکر باشیم.

وی افزود: پشتوانه حفظ قدرت و امنیت ملی در برخی نظام‌های عالم ذخایر اقتصادی و مالی، توان نظامی و یا وابستگی به قدرت‌های بزرگ است، اما مهمترین مؤلفه‌های قدرت و امنیت ملی ما، مردم مؤمن و دلداده به انقلاب، رهبری بصیر و بصیرت آفرین و روحیه ظلم ستیزی، استکبارستیزی و اهل خطر کردن مردم به ویژه جوانان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دوست و دشمن معترفند که علی‌رغم گذشت 40 سال آنچه ملت ایران را پایبند به شعارهای ابتدای انقلاب و دوران جنگ تحمیلی و فراز و فرودهایی که پیش آمد نگاه داشته است، رهبری بصیرت آفرین است.

*اعتماد مردم به نظام، مهمترین پشتوانه و سرمایه نظام است

وی با بیان اینکه روحیه مبارزه، استقامت و مقاومت در راه هدف و دشمن را هیچ انگاشتن، از دیگر مؤلفه‌های مهم حفظ قدرت و امنیت ملی ماست، تأکید کرد: اعتماد مردم به نظام، مهمترین پشتوانه و سرمایه نظام است و دقیقاً همین پشتوانه عظیم، هدف دشمن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: دشمن در فتنه‌های مختلف، اعتماد مردم به نظام را مورد هدف قرار داد؛ در فتنه 88، قبل از آن و پس از آن، تحلیل‌ها و سخنان دشمنان آنچه را که مورد هدف قرار داد، اعتماد مردم به نظام بود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال آشوب و فتنه‌گری است، تصریح کرد: امروز پیشرفت، توسعه یافتگی، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و باز شدن هر گرهی در سایه انسجام، وحدت ملی و امنیت و آرامش در جامعه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: نتیجه آشوب و ناامنی بدون هیچ تردیدی به نفع مردم نیست بلکه برای انحراف از تمرکز کردن بر رفع مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: مردم عزیز ما دست دشمن را در این آشوب‌ها و ناامنی‌ها می‌بینند و با بصیرت و دشمن شناسی و حضور در صحنه، بساط فتنه را جمع کردند، مثل فتنه 88 که در 9 دی فارغ از جناح و دسته سیاسی با عشق به ولایت و رهبری و خون شهدا به صحنه آمدند و بساط فتنه را جمع کردند.

*دستگاه‌های امنیتی و قضایی ریشه ناامنی‌ها را برای همیشه در کشور بخشکانند

تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد: از دستگاه‌های امنیتی و قضایی می‌خواهیم ضمن ریشه‌یابی این ناامنی‌ها و آشوب‌ها، با دقت پیگیری کنند و ریشه ناامنی‌ها را برای همیشه در کشور بخشکانند.

وی با بیان اینکه امروز آشوب‌گران ناامن کنندگان کشور هستند، گفت: دشمنان می‌خواستند بر موج خواسته‌های مردم سوار شوند، خواسته‌های مردم همواره وجود داشته است اما مردم رفع مشکلات را از راه قانونی دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: همه فهمیدند که این صدا، صدای خیرخواهانه برای ملت ایران نیست، این روش بدخواهان انقلاب اسلامی است ولذا مردم از همان لحظه اول فتنه‌گران را در میدان تنها گذاشتند و با بسیج نیروهای مردمی به آشوب و ناامنی خاتمه داده شد.

وی تصریح کرد: همیشه باید بابصیرت در صحنه بود، دشمن به دنبال سوء استفاده از هر زمینه‌ای برای دشمنی است و همه کسانی که در عرصه‌های سیاسی واجتماعی هستند و مسائل را رصد می‌کنند باید با هوشیاری و حضور در صحنه، زمینه هرگونه سوء استفاده دشمن را از بین ببرند.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه امروز وظیفه همه این است که تلاش کنند تا مولفه‌های قدرت و امنیت ملی را هرچه بیشتر افزایش دهیم، گفت: امروز روز وحدت و انسجام در جامعه ما است و همه دست دشمن را دیدند و تنفر و بیزاری خود را اعلام کردند و تلاش کردند تا این فتنه جدید خاتمه داده شود.

وی تصریح کرد: همه باید برای مبارزه عملی با آمریکا تلاش کنند که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل معرفی کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: مردم جنایات منافقین و سلطنت طلب‌ها را دیده‌اند؛ حضور امروز مردم، پر معنا و مفهوم است و معنای آن امید دادن به نیروهای انقلاب و یأس و نا امیدی دشمنان، منافقین، سلطنت طلب‌ها و همه دشمنان کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی