English

برگزاری آیین گرامیداشت یوم الله ۹ دی با حضور باشکوه مردم در مدرسه فیضیه قم

آیین گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی با حضور گسترده و باشکوه مردم مومن، متدین و انقلابی قم در مدرسه فیضیه استان قم برگزار شد.

برگزاری آیین گرامیداشت یوم الله 9 دی با حضور باشکوه مردم در مدرسه فیضیه قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، در این آیین با شکوه که پیشاپیش آنان طلاب و روحانیون و مسئولان استان حضور داشتند، مردم با گرامیداشت یوم الله 9 دی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا بر تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کردند.

در مراسم فوق که تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، نمایندگان مجلس، استاندار، طلبه ها، فضلا و تنی چند از شخصیت های حوزوی و سیاسی حضور داشتند، تجمع کنندگان در حالی که تمثال های مبارک حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، با فریادهای کوبنده 'الله اکبر لا اله الا الله'، 'مرگ بر آمریکا' ، 'مرگ بر اسراییل' ، 'مرگ بر انگلیس' ، 'مرگ بر منافق' ، 'ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است'، 'ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند' ،'خواص بی بصیرت مایه ننگ ملت' تلاش های مذبوحانه دشمنان در فتنه انگیزی و توطئه علیه انقلاب اسلامی را به شدت محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این آیین حماسی و انقلابی همچنین با شعارهای 'ای رهبر آزاده آماده ایم آماده' و 'خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است' بار دیگر ضمن تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، همبستگی خود با آرمان های بلند و رفیع نظام اسلامی را ابراز نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم گرامیداشت روز نهم دی ماه قم بود، که دراین زمینه گفت: فتنه ۸۸ یک اتفاق و یک اعتراض انتخاباتی نبود و اگر حماسه ۹ دی خلق نمی شد ریل قطار انقلاب به سوی دیگری حرکت می کرد و ممکن بود تا چند قرن قطار انقلاب به مسیر اصلی باز نگردد.

تجمع کنندگان ، پس از قرائت قطعنامه درخصوص 9 دی، مسیر میدان آستانه تا چهار راه شهدا را راهپیمایی کرده و ضمن تاکید بر وحدت و اتحاد کلیه نیروهای انقلاب و لزوم هوشیاری در خصوص توطئه های دشمنان اسلام بر حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی تاکید کردند.

در روز نهم دی ماه سال 88 مردم سراسر کشور در اعتراض به فتنه ایجاد شده پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان ها آمدند و حضور حماسی خود را در دفاع از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند؛ نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا 19 دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه