English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خبر داد

ایجاد شغل برای ۷۱۸ نفر در مناطق کمتر توسعه یافته استان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از ایجاد شغل برای 718 نفر در مناطق کمتر توسعه یافته استان خبر داد.

ایجاد شغل برای 718 نفر در مناطق کمتر توسعه یافته استان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کلینیک صنعت ناحیه صنعتی جغتای اظهار داشت: کلینیک سیار صنعت در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و عارضه یابی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه اندازی شده تا بیش از پیش همگام و همراه صنعتگران استان باشیم زیرا معتقدیم که اگر مسئلی بوجود آمد در همان شهرک و ناحیه صنعتی باید بر طرف شود.

وی افزود: اولویت ما تشکیل کلینیک در مناطق کمترتوسعه یافته است زیرا باعث حفظ و ثبات اقتصادی این مناطق خواهد شدو هم منجرب به رشد و رونق اقتصادی صنعتگران و در نهایت باعث رفع محرومیت مناطق می شود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: با سیاست های دولت تدبیر و امید و حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مناطق کمتر توسعه یافته استان اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در مناطق کمتر توسعه یافته، امسال برای 718 نفر ایجاد اشتغال و نیز در پروژه های عمرانی تعداد21 پروژه در این مناطق اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ابراز کرد: کلینیک سیار صنعت از مشاوران مجرب و متخصص مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور تشکلیل و طبق برنامه ریزی انجام شده در ناحیه صنعتی جغتای مستقر و ضمن بازدید از واحد صنعتی و تولیدی، به رهنمودهای لازم در زمینه های توسعه و بهبود عملکرد واحدها و خدمات قابل ارائه در حوزه صنایع خرد، کوچک و متوسط پرداختند.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: هدف از تشکیل این کلینیک، احصا نیازها، خود اتکایی، کاهش دغدغه صاحبان صنایع و توانمندسازی بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی است که از مهمترین وظایف کلینیک سیار صنعت بشمار می رود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با اجرای کلینیک سیارصنعت، صاحبان صنایع به مسائل و موارد مورد نیاز خود بیشتر آشنا شدند و همچنین به صورت مستقیم در جریان قوانین و دستورالعملهای مختلف قرار می گیرند.

وی در پایان گفت: در راستای سیاست‌های ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مبنی بر توانمند سازی واحد های صنعتی، تمامی برنامه ها و مشوق های که برای حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران درنظر گرفته شده استفاده و بصورت برنامه ریزی شده اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه