English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

اشتغال دغدغه اصلی جوانان است/ ارائه طرح اقتصادی به شورا

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اشتغال دغدغه اصلی جوانان است و برطرف نمودن این دغدغه وظیفه همه مدیران می باشد.

اشتغال دغدغه اصلی جوانان است/ ارائه طرح اقتصادی به شورا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سیدامیرحسین علوی با اشاره به معضل بیکاری و عواقب آن اظهار کرد: جوانان رشت از ظرفیت و پتانسیل خوبی در زمینه های مختلف برخوردار هستند و باید بکوشیم زمینه های اشتغال مناسب برای آنان فراهم شود.

وی افزود: آمار بیکاری در رشت نگران کننده می باشد و این مساله موجب نگرانی جوانان و خانواده های آنها شده است.

علوی با اذعان به اینکه شورای اسلامی در خصوص ایجاد اشتغال وظیفه ای ندارد تصریح کرد: ایجاد اشتغال از اهداف تعیین شده برای شوراها نیست اما با توجه به تعهدات اخلاقی که نسبت به جوانان پرشور این شهر داریم طرحی اقتصادی به صحن شورا ارائه نموده ایم که بزودی درصحن شورا بررسی خواهدشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: اجرای این طرح در ایجاد زمینه های اشتغال جوانان موثر است و امیدوارم با تحقق آن تا حدودی این مشکل برطرف شود.

وی با اشاره به مبحث گردشگری و نقش آن در ایجاد فضای کسب و کار گفت: در ابتدای فعالیت شورای پنجم با کمک برخی سمن ها طرح پیوستن رشت با تالاب عینک به جمع تالاب شهرها را ارائه نمودم و با تحقق این مهم و رونق سرمایه گذاری زمینه های کسب و کار در حاشیه عینک قوت بیشتری خواهد گرفت.

علوی افزود: با پیوستن شهر رشت به جمع تالاب شهرها حضور گردشگران علاقمند به این مقوله به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت و باید از این عنوان در راستای ایجاد اشتغال جوانان رشت نهایت استفاده را ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم ایجاد زیر ساخت ها در رشت تصریح کرد: تکمیل رینگ های درون شهری، احداث پارکینگ، تقویت حمل و نقل عمومی و توجه به زیرساختهای گردشگری ‌از جمله بوم گردی و بهره گیری از میراث فیزیکی و معنوی و طبیعی شهری مباحثی است که رشت به آن نیازمند می باشد.

وی افزود: عناوین مطرح شده از مولفه های جذب گردشگر می باشد و باید در بودجه ۹۷ شهرداری رشت به آن توجه شود.

علوی خواستار توجه نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص جذب اعتبارات ملی شد و بیان کرد: زمان بررسی لایحه بودجه ۹۷ کشور فرا رسیده است و امیدوارم نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص جذب اعتبارات ملی به منظور رفع مشکل رودخانه های رشت و سراوان اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه