English

استاندار هرمزگان:

حقوق شهروندی جامعه رانندگان رعایت شود

استاندار هرمزگان گفت: نگاه به رانندگان باید نگاه مثبت و سازنده باشد و متولیان این امر ملزم به رعایت حقوق شهروندی جامعه رانندگان هرمزگان هستند.

حقوق شهروندی جامعه رانندگان رعایت شود

به گزارش خبرگزاری موج، داریوش باقر جوان ضمن تبریک بزرگداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری با اشاره به اینکه عوامل مهم در توسعه اقتصادى هر منطقه صنعت حمل و نقل است، گفت: ایجاد و نگهدارى شبکه راههاى استانى در بهبود بخشیدن به وضع بازرگانى، صنعتى و کشاورزى حائز اهمیت است وهمچنین راه ها مهمترین ابزار رسیدن به توسعه در هر منطقه ای به حساب می آید.

وی افزود: بندرعباس پایتخت حمل و نقل و قطب اقتصاد ایران است و گزارش عملکردی به استاندار و حاضرین در جلسه پرداخت.

استاندار هرمزگان دکتر همتی ضمن خیر مقدم و تبریک به جامعه رانندگان و دست اندرکاران صنعت حمل و نقل و راهداری با اشاره به نقش خوب رانندگان اعم از رانندگان ناوگان باری، راهسازی و ناوگان عمومی گفت: صنعت حمل و نقل و رانندگان در خدمت جامعه هستند و بخشی از تولید، اقتصاد و نیروی مولد کشور هستند.

دکتر همتی گفت: نگاه به رانندگان باید نگاه مثبت و سازنده باشد و این قشر زحمتکش و پر تلاش نقش مهمی در جامعه امروزی دارند و همه اقشار جامعه باید بدانند بخش حمل و نقل نقش بی بدیلی است و در اقتصاد و شکوفایی کشور نقش بسزایی دارد و رانندگان اگر فعال نباشند اقتصاد کشور میخوابد و دچار اختلال می شود.

همتی در ادامه به شرایط مرزی بودن استان اشاره کرد و گفت: باید مراقب باشیم قاچاق کالا و ارز صورت نگیرد، جامعه حمل و نقل و رانندگان می توانند در صدد رفع و شناسایی قاچاق کالا و ارز کمک و مبارزه کنند .

وی تصریح کرد: نگاه به حمل و نقل و رانندگان باید مثبت باشد، حقوق شهروندی در حقشان رعایت شود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی