English

شهرداری کرمانشاه برگزار می کند؛

ویژه برنامه یلدای دلتنگی در نکوداشت درگذشتگان زلزله

قائم مقام شهردارکرمانشاه از برگزاری ویژه برنامه "یلدای دلتنگی" در شب یلدا با همکاری انجمن های ادبی و به منظور نکوداشت چهلمین روز درگذشت زلزله زدگان خبر داد.

 ویژه برنامه یلدای دلتنگی در نکوداشت درگذشتگان زلزله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه ساعت 16 الی 19 روز چهارشنبه 29 آذرماه باحضور شاعران و هنرمندان در محل فرهنگسرای گل نرگس واقع در ابتدای شهرک ژاندارمری برگزار می شود، افزود: در این برنامه، شاعران، اساتید، اهالی فرهنگ و هنر و ادیبان کرمانشاهی در آستانه فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال با اجرای مراسم عصر شعر و دلنوشته، به بزرگداشت جانباختگان زلزله ویرانگر اخیر استان کرمانشاه خواهند پرداخت.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: علاقمندان به شعر و ادب فارسی برای حضور در این ویژه برنامه و شرکت درمراسم بزرگداشت جانباختگان زلزله می‌توانند به واقع در انتهای خیابان کسری(ابتدای شهرک ژاندارمری) طبقه ششم فرهنگسرای گل نرگس مراجعه کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه همچنین از مشارکت این سازمان در  برپایی نمایشگاه خیابانی کاریکاتور، تصویرسازی و پوستر خیابانی "اشک یلدا" که از 27 تا 30 آذرماه در پارک نوبهار کرمانشاه برپاست خبرداد وگفت: این نمایشگاه با همکاری شهرداری کرمانشاه، حوزه هنری و انجمن کاریکاتور و مجموعه نینوا در چهارراه نوبهار برپا شده است.

وی یادآور شد: نهم دیماه نیز نمایشگاه عکس در پاسداشت درگذشتگان زلزله کرمانشاه در نگارخانه شهر واقع در چهارراه جوانشیر برپا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه