English

با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه؛

سفیران مهر خنده را مهمان کودکان سرپل ذهابی کردند

گروه سفیران مهر متشکل از ورزشکاران و هنرمندان استانی و کشوری در اقدامی خودجوش و تلاشی چشمگیر در راستای برقراری فضای شاد و فرهنگی در بین زلزله‌زدگان منطقه سرپل ذهاب به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدمات‌رسانی پرداخت.

سفیران مهر خنده را مهمان کودکان سرپل ذهابی کردند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، گروه فوق شامل هنرمندان و ورزشکارانی هستند که با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و انسان دوستانه از سوی ورزشکاران و هنرمندان کشوری توانستند هدایا و مایحتاج موردنیاز مردم زلزله‌زده مناطقی از استان را فراهم کنند و طی اجرای برنامه‌ای مفرح و مؤثر این کمک‌ها را به دست افراد برسانند.

سفیران مهر در قالب برنامه های هنری، فرهنگی و ورزشی به همت و با همکاری و مساعدت دستگاه‌های گوناگون اجرای ازجمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، مسئولان مربوطه فدراسیون ورزشی، هنرمندان و... توانستند کمک‌های تهیه‌شده را با حضور در مناطق به همراه برنامه‌ریزی در خصوص انجام خدمات‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است که کمک‌های جمع‌آوری‌شده از سوی هنرمندان و ورزشکاران توسط این گروه هنری و فرهنگی با اجرای برنامه‌های مهیج و شاد فرهنگی همچون برگزاری موسیقی، مسابقات فرهنگی و هنری، مراسم قصه‌گویی، شعرخوانی، فعالیت ورزشی، اجرای نمایش و تئاتر و... در قالب اهدای جوایز و پکیج‌های فرهنگی در بین افراد نیازمند و زلزله‌زده در منطقه مذکور توزیع و با رضایت کامل افراد و چادرنشینان در این شهرستان همراه شد.

سفیران مهر با برنامه‌ریزی در راستای تداوم این نوع خدمات‌رسانی‌های شایسته و نوع‌دوست در نظر دارند که با جمع‌آوری بیشتر کمک‌های انسان دوستانه به مناطق زلزله‌زده بتوانند از مناطق بیشتری بازدید به عمل‌آورند و به اجرای برنامه بپردازند.

لازم به ذکر است که این گروه فرهنگی و هنری با انجام خدمات‌رسانی‌های فوق و به‌ویژه ایجاد فضایی شاد و مسرت‌بخش در بین اهالی مناطق روستایی و شهرستان سرپل ذهاب توانستند لبخند رضایت را بر لبان مردم مظلوم و نیازمند در شهرستان‌ها بنشانند و لحظاتی التیام‌بخش آلام آنان از وقایع اخیر در استان باشند، همچنین قدردانی و رضایت مردم از اجرای این برنامه‌های فرهنگی به دست آوردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه