English

در کنگره مسافری از فلوریدا:

شهید دادیم تا فساد اقتصادی نباشد

امرالله اشتری گفت: کدام قانون نوشته است که روستاها باید فقیر بمانند، ولی شهرها را باید گسترش داد و آسفالت کرد، چرا نباید اول روستاها آسفالت شوند. مگر نه این است که همه مایحتاج کشور (برنج، عدس و...) از روستا تأمین می‌شود.

شهید دادیم تا فساد اقتصادی نباشد

به گزارش خبرگزاری موج از دهدشت، دومین روز کنگره مسافری از فلوریدا با حضور مسئولان و اقشار مردم در دهدشت برگزار شد.

اشتری هم‌اتاقی شهید طیب در فلوریدا با اشاره به فرازی از وصیت‌نامه شهید طیب مبنی بر اینکه «من به‌فرمان رهبر انقلابیم جهت دفاع از میهن اسلامی از آمریکا به ایران آمدم.» گفت: در کلمه انقلابی در وصیت‌نامه شهید هدایت الله طیب تأمل‌کنید، امروز خیلی از مسئولان ما انقلابی نیستند، مسئولان اداری هستند که دچار روزمرگی شده‌اند.

وی ادامه داد: در روز اول برگزاری کنگره در زادگاه شهید والامقام (موگر) شاهد نامناسب بودن جاده و مسیر گلزار مطهر این شهید دانشجو بودیم که ساخت یک پل نیمه‌کاره رهاشده بود تنها به نصب چندپایه اکتفا کرده بودند، یک پول مفتی را هزینه کرده بودند و رفتند!

امرالله اشتری بابیان اینکه مسئولان برای رسیدگی به مشکلات باید دغدغه داشته باشند، اظهار کرد: مسئول باید مطالبه گر باشد، ما هنوز در شعار مانده‌ایم و میگوییم اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال حال‌آنکه به دلیل عدم شرایط زندگی مناسب، 400 خانوار زمین‌های کشاورزی خود را رها کرده و رفته‌اند.

اشتری با بهره‌برداری مناسب از رودخانه مارون می‌توان پرورش ماهی و کاشت زیتون ایجاد کرد، تصریح کرد: اگر شرایط برای روستاییان مهیا بود، ساکنان مجبور به مهاجرت و شغل کارگری نبودند.

وی ادامه داد: کدام قانون نوشته است که روستا باید فقیر بماند، ولی شهرها را باید گسترش داد، مگر نه این است که مایحتاج کشور (برنج، عدس و...) از روستا تأمین می‌شود.

اشتری با بیان اینکه مسئولان به میدان بیایند نه که از بیرون نظاره‌گر باشند، گفت: وقتی که مسئولان اقدامی نمی‌کنند، بنیادی به نام بنیاد طیب شکل گیرد تا مشکلات جاده گلزار مطهر شهید طیب برطرف شود.

وی بابیان اینکه شاهد فساد اقتصادی در سطح مملکت هستیم، اظهار کرد: انقلاب کردیم و شهید داده‌ایم که این فسادهای اقتصادی نباشند. باید کار به کاردان سپرده شود و مسئولانی که توان کار ندارند اشتباه آمده‌اند و باید دنبال کار دیگری باشند.

در پایان اشتری گفت: برگزاری این کنگره‌ها خوب است، ولی آنچه خوب‌تر است این است که به داد مستضعفین و خانواده شهدا برسیم.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

آسودگی ما عدم ماست.

به گزارش موج، به مناسبت کنگره مسافری از فلوریدا مزار شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه